Spring naar bijdragen

Iemand ervaring met eMapZone


ian3

Aanbevolen berichten

Heeft iemand ervaring met het kaart-programma eMapZone?

 

Ik ben vanplan binnenkort een Garmin GPS 60 of een Magallan Explorist 210 aan te schaffen. Ik heb al een PDA met TomTom dus voor de dagelijkse navigatie heb ik hem niet nodig maar wil hem gaan gebruiken voor geo-caching. Hiervoor gebruik ik nu ook mijn pda met daarom GPSdash2. Met die software (het pc programma) kun je kaarten maken en die op de PDA laden. Persoonlijk vind ik het heel fijn om op de kaart naar de omgeving van de cash te lopen en het laaste deel met de pijl te doen. Ook bij grotere wandelingen vind ik het prettig te weten of we nog goed lopen.

De explorist kan ook met kaarten werken, dus ben ik me gaan verdiepen in kaart-software en kwam daarbij eMapZone tegen. Het is een stuk goedkoper dan bijv. Oziexplorer en lijkt te kunnen wat ik er mee wil.

Is er iemand die eervaring heeft met dit programma? Een van de vregen die ik oa. heb is dat het lijkt of het programma alleen kan communiseren via een seriele poort. De kabel die bij de Magallan geleverd word heeft echter een usb aansluiting. Dus kan dit programma misschien toch met een usb poort overweg?

 

Jan (ian)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...