Spring naar bijdragen

Stats per hunter


De Roode Loper
 Share

Aanbevolen berichten

Ik zat eens even te kijken bij de statistieken per hunter. Als ik dan bij de Roode Lantaarn kijk zie ik onderaan bij Founds voor geplaatste caches ook de cache First Dutch staan.

 

Kijk ik bij de statistieken van Geoman dan staat daar ook First Dutch als geplaatse cache.

 

Ik snap niet hoe dat kan :thumbup: . De Roode Lantaarn heeft hem toen wel gevonden en ook teruggeplaatst, maar dat wordt toch niet bedoeld met geplaatste cache? :cry:

 

Hoe zit dat Albrt ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat eens even te kijken bij de statistieken per hunter. Als ik dan bij de Roode Lantaarn kijk zie ik onderaan bij Founds voor geplaatste caches  ook de cache First Dutch staan.

 

Kijk ik bij de statistieken van Geoman dan staat daar ook First Dutch als geplaatse cache.

 

Ik snap niet hoe dat kan :thumbup: . De Roode Lantaarn heeft hem toen wel gevonden en ook teruggeplaatst, maar dat wordt toch niet bedoeld met geplaatste cache? :cry:

 

Hoe zit dat Albrt ?

 

Ik denk een foutje want het gaat om de eigenaar van de cache en jullie zijn niet de eigenaars van First Dutch.. toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk een foutje want het gaat om de eigenaar van de cache en jullie zijn niet de eigenaars van First Dutch.. toch?

Jullie?? Ik heb het over de Roode Lantaarn en wij zijn De Roode Loper. Ach mijn broer en ik lijken wel een beetje op elkaar, maar we zijn niet jullie :thumbup: .

 

Dat het een foutje is, dat begreep ik ook. Maar als er 1 foutje in zit dan kunnen er meer in zitten. Dit is geen aanval op de mensen van .nl die de statistieken anders keurig verzorgen.

 

Ik constateer alleen wat raars. Misschien zit er een klein foutje in een script (of zo iets).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk een foutje want het gaat om de eigenaar van de cache en jullie zijn niet de eigenaars van First Dutch.. toch?

Jullie?? Ik heb het over de Roode Lantaarn en wij zijn De Roode Loper. Ach mijn broer en ik lijken wel een beetje op elkaar, maar we zijn niet jullie :thumbup: .

 

Dat het een foutje is, dat begreep ik ook. Maar als er 1 foutje in zit dan kunnen er meer in zitten. Dit is geen aanval op de mensen van .nl die de statistieken anders keurig verzorgen.

 

Ik constateer alleen wat raars. Misschien zit er een klein foutje in een script (of zo iets).

 

 

Dan zit er inderdaad ergens iets fout. Geen idee wat er mis was. Met DHZ was het echter snel weer opgelost. Verder moeten we het in de gaten houden om te zien of dit vaker voorkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk een foutje want het gaat om de eigenaar van de cache en jullie zijn niet de eigenaars van First Dutch.. toch?

Jullie?? Ik heb het over de Roode Lantaarn en wij zijn De Roode Loper. Ach mijn broer en ik lijken wel een beetje op elkaar, maar we zijn niet jullie :cry: .

 

 

Hehehe :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
 Share

  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...