De Roode Loper Geplaatst 10 maart 2006 Share Geplaatst 10 maart 2006 Ik zat eens even te kijken bij de statistieken per hunter. Als ik dan bij de Roode Lantaarn kijk zie ik onderaan bij Founds voor geplaatste caches ook de cache First Dutch staan. Kijk ik bij de statistieken van Geoman dan staat daar ook First Dutch als geplaatse cache. Ik snap niet hoe dat kan . De Roode Lantaarn heeft hem toen wel gevonden en ook teruggeplaatst, maar dat wordt toch niet bedoeld met geplaatste cache? Hoe zit dat Albrt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GPSiegurd Geplaatst 10 maart 2006 Share Geplaatst 10 maart 2006 Ik zat eens even te kijken bij de statistieken per hunter. Als ik dan bij de Roode Lantaarn kijk zie ik onderaan bij Founds voor geplaatste caches ook de cache First Dutch staan. Kijk ik bij de statistieken van Geoman dan staat daar ook First Dutch als geplaatse cache. Ik snap niet hoe dat kan . De Roode Lantaarn heeft hem toen wel gevonden en ook teruggeplaatst, maar dat wordt toch niet bedoeld met geplaatste cache? Hoe zit dat Albrt ? <{POST_SNAPBACK}> Ik denk een foutje want het gaat om de eigenaar van de cache en jullie zijn niet de eigenaars van First Dutch.. toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 10 maart 2006 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2006 Ik denk een foutje want het gaat om de eigenaar van de cache en jullie zijn niet de eigenaars van First Dutch.. toch? <{POST_SNAPBACK}> Jullie?? Ik heb het over de Roode Lantaarn en wij zijn De Roode Loper. Ach mijn broer en ik lijken wel een beetje op elkaar, maar we zijn niet jullie . Dat het een foutje is, dat begreep ik ook. Maar als er 1 foutje in zit dan kunnen er meer in zitten. Dit is geen aanval op de mensen van .nl die de statistieken anders keurig verzorgen. Ik constateer alleen wat raars. Misschien zit er een klein foutje in een script (of zo iets). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albrt Geplaatst 10 maart 2006 Share Geplaatst 10 maart 2006 Ik denk een foutje want het gaat om de eigenaar van de cache en jullie zijn niet de eigenaars van First Dutch.. toch? <{POST_SNAPBACK}> Jullie?? Ik heb het over de Roode Lantaarn en wij zijn De Roode Loper. Ach mijn broer en ik lijken wel een beetje op elkaar, maar we zijn niet jullie . Dat het een foutje is, dat begreep ik ook. Maar als er 1 foutje in zit dan kunnen er meer in zitten. Dit is geen aanval op de mensen van .nl die de statistieken anders keurig verzorgen. Ik constateer alleen wat raars. Misschien zit er een klein foutje in een script (of zo iets). <{POST_SNAPBACK}> Dan zit er inderdaad ergens iets fout. Geen idee wat er mis was. Met DHZ was het echter snel weer opgelost. Verder moeten we het in de gaten houden om te zien of dit vaker voorkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GPSiegurd Geplaatst 10 maart 2006 Share Geplaatst 10 maart 2006 Ik denk een foutje want het gaat om de eigenaar van de cache en jullie zijn niet de eigenaars van First Dutch.. toch? <{POST_SNAPBACK}> Jullie?? Ik heb het over de Roode Lantaarn en wij zijn De Roode Loper. Ach mijn broer en ik lijken wel een beetje op elkaar, maar we zijn niet jullie . <{POST_SNAPBACK}> Hehehe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 10 maart 2006 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2006 Dan zit er inderdaad ergens iets fout. Geen idee wat er mis was. Met DHZ was het echter snel weer opgelost. Verder moeten we het in de gaten houden om te zien of dit vaker voorkomt. <{POST_SNAPBACK}> Prima opgelost albrt. Ik vond het wel grappig . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden