Spring naar bijdragen

doorgestreepte caches


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

als beginnende cacher ben ik nou iets vreemds tegengekomen. op "mijn cachelijst"

zijn een aantal gevonden caches doorgestreept. deze caches staan ook niet meer op "mijn cachekaart" . Kan iemand mij uitleggen wat dit verschijnsel betekent en waarom dit zo gedaan wordt. en nog belangrijker. Hoe krijg ik dit weer ongedaan ?

 

groetjes team de vrolijke zwervers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

als ik het goed heb. krijg je dit niet ongedaan. dat zijn kistjes waarvan of de kist is gestolen of hij is tijdelijk weggehaald door werkzaamheden en dat soort dingen. wacht gerust af en hij komt weer terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij zijn deze caches gearchiveerd en kunnen dus ook niet meer gedaan worden. je mag dus blij zijn dat je de kans hebt gehad om deze te doen voordat het niet meer kon. ik vind het altijd jammer als het gebeurt met een cache die ik nog graag had willen lopen maar waar het er nog niet van gekomen is. gemiste kans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij zijn deze caches gearchiveerd en kunnen dus ook niet meer gedaan worden. je mag dus blij zijn dat je de kans hebt gehad om deze te doen voordat het niet meer kon. ik vind het altijd jammer als het gebeurt met een cache die ik nog graag had willen lopen maar waar het er nog niet van gekomen is. gemiste kans.

Nee, niet helemaal waar.

Ze kunnen tijdelijk maar ook definitief gearchieveerd zijn.

Sommigen komen inderdaad nooit terug (events bijvoorbeeld) maar anderen kunnen tijdelijk unavailable zijn voor onderhoud, afgesloten gebied ivm broedseizoen of simpelweg omdat de cache geript is.

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doortstreepte caches zijn tijdelijk niet meer te vinden omdat het kistje kwijt is of omdat de route niet meer klopt etc.

Rood doorstreepte caches zijn definitief uit gebruik en zullen (waarschijnlijk) nooit meer in orde worden gemaakt.

 

Q :thumbdown:

bewerkt door Quaerens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...