Spring naar bijdragen

help, wie waat wat hier wordt bedoeld?


knifemen

Aanbevolen berichten

Wie kan me even uit leggen wat ik hier nu mee moet?

 

Ben namelijk niet zo heel goed in engels :no:

 

 

Please note that as this is a pre-order we recommend that you do not make your payment until March 20th. This is especially true when using Paypal as Paypal expects that all deliveries are made within 30 days of payment. If you make your payment in week 12 then we expect that delivery is within 30 days.

 

 

 

Bedankt

 

knifemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er staat dat je het beste niet voor 20 maart kan betalen in verband met de voorschriften van PayPal. Die verwachten namelijk dat hetgene waar je voor betaalt, binnen 30 dagen geleverd wordt.

Als je in week 12 pas betaalt, moet de levering binnen die termijn vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er staat dat je het beste niet voor 20 maart kan betalen in verband met de voorschriften van PayPal. Die verwachten namelijk dat hetgene waar je voor betaalt, binnen 30 dagen geleverd wordt.

Als je in week 12 pas betaalt, moet de levering binnen die termijn vallen.

 

 

Owkee maar ik heb dus via paypal betaald en daar heb ik dus een bevestiging van gehad. Dan heb ik toch al betaald?

 

knifmen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een bevestiging hebt gehad, dan heb je inderdaad betaald.

Niets om je zorgen over te maken hoor  ;)

Zolang je niet gaat klagen bij PayPal dat je je bestelde waar niet binnen 30 dagen in huis hebt, zal het allemaal best meevallen.

 

 

Okee Ik was al bang dat ik dat kwijt zou zijn :(

 

Ik wacht het rustig af

bedankt karelkraak

 

knifemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of..... wat mij, en nog meerdere overkomen is.

Als de 30 dagen overschreden is, heb je ineens het geld teruggestort op je rekening. Met aftrek van de valutakosten.

 

Ik heb een paar coins besteld, betaald via Paypal, was dus ook betaald en weken later stond het weer teruggestort op de rekening. Minder geld terug en .... geen coins.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of..... wat mij, en nog meerdere overkomen is.

Als de 30 dagen overschreden is, heb je ineens het geld teruggestort op je rekening. Met aftrek van de valutakosten.

 

Ik heb een paar coins besteld, betaald via Paypal, was dus ook betaald en weken later stond het weer teruggestort op de rekening. Minder geld terug en .... geen coins.

Betreft het hier de Nevada coin?

Het kan bijna niet anders dan dat daar iemand over geklaagd heeft ;)

Het is me vrij vaak overkomen dat het meer dan 30 dagen duurt voor de coins binnen zijn. De LIGO's hebben er zelfs bijna 3 maanden over gedaan.... maar geen geld teruggehad :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...