Spring naar bijdragen

Defecte venture ?

Gast The Ferrets

Aanbevolen berichten

Gast The Ferrets
Geplaatst

Heeft iemand ervaring met een Garmin Etrex Venture waarvan het beeld wazig is en waarbij er lijnen over het beeld lopen en dat alles af en toe geheel of gedeeltelijk wegvalt. De batterijen zijn goed.

Hij is nog niet een jaar oud en gekocht bij Beversport. Heeft iemand ideeen of suggesties ?

Groeten Leo

Geplaatst

Dat heb ik meer gelezen, zo'n klacht. Meestal nadat er water in was gekomen. Ik zou zeggen, vraag het eens na bij het bevertje. Of anders de importeur Sailtron. Lees eens in een ander draadje op dit forum hoe coulant ze zijn als het rubber randje loslaat!!!!

Als water echt de boosdoener is dan valt er niks te repareren (arbeids/onderdelen kosten versus nieuwprijs). Voor een 1 jaar oud ding zal toch wel een vervangingsregeling zijn?

Geplaatst

Doe eerste eens de korte zelftest. Dat is de 'klickstick' ingedrukt houden tijdens aanzetten.

Je komt dan in een schermpje met o.a. versie, tijd sinds laatste 'hardreset', interne temperatuur, battarijspanning en zo meer.

Druk nu alle knoppen één voor één in, deze worden linksonder aangegeven. Rechts daarvan staan de 4 kleurtinten.

Na indrukken van de page-knop krijg je een vierkant met een kruis. Nogmaals indrukken geeft een volledig scherm in de 2e en daarna 3e tint. Als laatste komt er een lopend plaatje waar je even naar kan kijken. Als laatste kom je weer terug in je infoscherm. Je kan je gps altijd gewoon uitzetten.

Mocht een van deze dingen falen dan heb je wat meer info naar de dealer. Mocht alles goed zijn ga dan NIET zelf een van de uitgebreide testen doen. Stuur je GPS dan op naar Sailtron, de importeur

Stefanne

--//--

image

Geplaatst

Toen ik mijn Venture kocht, gebeurde hetzelfde wat jij beschrijft de eerste dag. Ik ben er de volgende dag mee teruggegaan. Toen deed hij alles normaal natuurlijk. Maar ik heb toch een andere gekregen. Ik weet niet wat ze met die eerste hebben gedaan...... :look:  :xmas:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...