edmar Geplaatst 21 februari 2006 Geplaatst 21 februari 2006 wie kan mij vertellen waar ik een lijst met verboden gebieden kan vinden. Ben al veel verwijzingen tegengekomen, maar geen verklarende lijst. gr Mar van EdMar
Vinnie1 Geplaatst 21 februari 2006 Geplaatst 21 februari 2006 Edmar. Wat bedoel je? Heel droog gezegd is elk gebied verboden om een geocache te leggen zolang je geen toestemming hebt van de grondeigenaar.
Goedweerloper Geplaatst 21 februari 2006 Geplaatst 21 februari 2006 (bewerkt) wie kan mij vertellen waar ik een lijst met verboden gebieden kan vinden. Ben al veel verwijzingen tegengekomen, maar geen verklarende lijst. gr Mar van EdMar <{POST_SNAPBACK}> Ik kan je er al een geven: de Strabrechtse Heide. Daar mag onder geen enkele voorwaarde een cache worden geplaatst. Bron: Jap Smits van Staatsbosbeheer 21 februari 2006 bewerkt door Goedweerloper
Heirbaut Hunters Geplaatst 21 februari 2006 Geplaatst 21 februari 2006 Er is geen kant-en-klare lijst van die gebieden. De reviewers schijnen shape-files te hebben waarmee ze snel kunnen zien of een coördinaat in een bepaald gebied valt. Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat die compleet is met alle soorten gebieden. Incomplete informatie delen met anderen is de garantie voor misverstanden. Maar onder de verboden gebieden wordt verstaan: Militaire objecten en de directe omgeving Snelwegen en spoorlijnen en hun directe omgeving Gesloten natuurterreinen en dergelijke De artikel 461 gebieden Maar je hebt die lijst van gebieden ook niet nodig. Boerenverstand en een heldere kijk is voldoende. En zoals Vinnie al schreef, toestemming van de grondeigenaar of beheerder. Dat valt soms niet mee, en dat maakt het weer wat makkelijker
edmar Geplaatst 21 februari 2006 Auteur Geplaatst 21 februari 2006 dan weet ik al wat er bedoeld word. altijd makkelijk om toch een soort definitie te hebben van een woord thanks
Aanbevolen berichten