Erben Geplaatst 21 februari 2006 Geplaatst 21 februari 2006 (bewerkt) Op Bol.com en bij Kosmos uitgevers zie ik dat er diverse titels GPS boekjes niet meer leverbaar zijn. De spoeling wordt nu wel erg dun.. Wie kent een leuk handzaam boekje in het Nederlands over GPS gebruik? 21 februari 2006 bewerkt door Erben
Kapitein Haak Geplaatst 21 februari 2006 Geplaatst 21 februari 2006 Op Bol.com en bij Kosmos uitgevers zie ik dat er diverse titels GPS boekjes niet meer leverbaar zijn. De spoeling wordt nu wel erg dun.. Wie kent een leuk handzaam boekje in het Nederlands over GPS gebruik? <{POST_SNAPBACK}> Ik weet dat er toevallig plannen zijn bij één van nederlands grote GPS bedrijven om medio volgend jaar met een nieuw boekje op de markt te komen. Vraag me niet naar wanneer en kosten want dat weet ik ook nog niet. Ik weet alleen dat de plannen er zijn. Groeten Haak.
the dam-scout Geplaatst 21 februari 2006 Geplaatst 21 februari 2006 Ik heb dit boek van iemand een keer geleend. Erg leuk boekje onder andere te koop in de scoutshop link: http://www.scoutshop.scouting.nl/search.php?n=detail&p=83110. Mvg, Chris the dam-scout
Team Professor X Geplaatst 21 februari 2006 Geplaatst 21 februari 2006 Ik heb dit boek van iemand een keer geleend. Erg leuk boekje onder andere te koop in de scoutshop link: http://www.scoutshop.scouting.nl/search.php?n=detail&p=83110. Mvg, Chris the dam-scout <{POST_SNAPBACK}> Dat kan ik beamen. Wij hebben dit boekje ook en geeft een duidelijke uitleg over GPS gebruik en toepassingen ervan. En als je nog geen kompas kunt lezen leer je dat ook gelijk. Is volgens mij nog steeds bij de boekhandel (Bruna) te krijgen of anders de ANWB.
Goofy Geplaatst 22 februari 2006 Geplaatst 22 februari 2006 Een heel globaal beschrijvend boekje: van Wat is GPS , kaarten, (auto) navigatiesystemen tot ... Geocaching: GPS- en navigatiesystemen .. in je broekzak
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden