Spring naar bijdragen

Nederlandstalige boeken over GPS gebruik


Erben

Aanbevolen berichten

Op Bol.com en bij Kosmos uitgevers zie ik dat er diverse titels GPS boekjes niet meer leverbaar zijn. ;) De spoeling wordt nu wel erg dun.. Wie kent een leuk handzaam boekje in het Nederlands over GPS gebruik?

bewerkt door Erben
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Op Bol.com en bij Kosmos uitgevers zie ik dat er diverse titels GPS boekjes niet meer leverbaar zijn.  ;) De spoeling wordt nu wel erg dun.. Wie kent een leuk handzaam boekje in het Nederlands over GPS gebruik?

Ik weet dat er toevallig plannen zijn bij één van nederlands grote GPS bedrijven om medio volgend jaar met een nieuw boekje op de markt te komen. Vraag me niet naar wanneer en kosten want dat weet ik ook nog niet. Ik weet alleen dat de plannen er zijn.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit boek van iemand een keer geleend. Erg leuk boekje onder andere te koop in de scoutshop link: http://www.scoutshop.scouting.nl/search.php?n=detail&p=83110.

 

Mvg,

Chris the dam-scout

 

Dat kan ik beamen. Wij hebben dit boekje ook en geeft een duidelijke uitleg over GPS gebruik en toepassingen ervan. En als je nog geen kompas kunt lezen leer je dat ook gelijk. Is volgens mij nog steeds bij de boekhandel (Bruna) te krijgen of anders de ANWB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...