Spring naar bijdragen

Overzichtskaart Duitsland


antarctica

Aanbevolen berichten

Om eens een keer een cache in Duitsland te kunnen gaan doen, zoek ik een overzichtskaart van Duitsland met daarop kaartnummers van Topo kaarten.

Ik heb Ozikaarten op schijf, maar weet niet welke kaart waar hoort.

De kaarten hebben een nummer zoals: L3508_Nordhorn.

Wie kan me helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Om eens een keer een cache in Duitsland te kunnen gaan doen, zoek ik een overzichtskaart van Duitsland met daarop kaartnummers van Topo kaarten.

Ik heb Ozikaarten op schijf, maar weet niet welke kaart waar hoort.

De kaarten hebben een nummer zoals: L3508_Nordhorn.

Wie kan me helpen?

Als je bijvoorbeeld een overzichts kaart van europa hebt (kan ik eventueel wel toezenden), dan kan je Ozi een index laten maken. Daarmee kan je porecies zien waar welk blad ligt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, je moet alleen even het sleutelwoord weten 'index'.

Dan is snel in de help van ozi gevonden:

 

Index Map

The Index Map dialog allows an OziExplorer map to be loaded and displayed. An outline of all the maps stored in the Search Path will be drawn onto the loaded map. By moving the mouse over the window the maps available are displayed as a hint and the cursor changes to a finger pointer. By clicking the mouse all the maps available will be displayed in the map search list where the required map can be selected.

 

ofwel vertaald:

De Kaart van de index

De dialoog van de Kaart van de Index laat een kaart OziExplorer toe om worden geladen en worden getoond. Een overzicht van alle kaarten die in de Weg van het Onderzoek worden opgeslagen zal op de geladen kaart worden getrokken. Door de muis over het venster te bewegen worden de beschikbare kaarten getoond als wenk en curseurveranderingen in een vingerwijzer. Door de muis te klikken zullen alle beschikbare kaarten in de lijst van het kaartonderzoek worden getoond waar de vereiste kaart kan worden geselecteerd.

 

Ik heb een overzichtskaartje van Duitsland geijkt en wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...