Spring naar bijdragen

Vito downloaden naar Mobile


gian

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn smartphone met Windows Mobile gaan voorzien van VITO. Volgens mij heb ik de goede download, maar de smartphine zegt telkens dat het programma niet geschikt is voor het apparaat. Zijn er meer mensen die hier last van hebben, en / of ligt een oplossing voor de hand??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik wil mijn smartphone met Windows Mobile gaan voorzien van VITO. Volgens mij heb ik de goede download, maar de smartphine zegt telkens dat het programma niet geschikt is voor het apparaat. Zijn er meer mensen die hier last van hebben, en / of ligt een oplossing voor de hand??

 

Heel simpel. Vito (navigator II?) vertelt jou dat het niet geschikt is voor je smartphone, en dat is dan ook zo.

 

Vito Navigator is wel bedoeld voor Windows Mobile 5, maar dan voor een pocketPC en niet voor een Smartphone. Dat is weer een heel andere Operating System.

 

Een oplossing? Die is er wel, maar die wil je niet horen en jij hebt daar met je smartphone niets aan. De oplossing is een Pocket PC aanschaffen als je met deze door jou gedownloade software wilt werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wil ik toch even maren..

 

Want ik download toch echt een versie 'Vito Active Trace 1.21 van het tabblad 'Windows Mobile Smartphone' (http://vitotechnology.com/en/products/download.php?ID=1432&BID=24).

 

Je zou toch zeggen dat dit dan moet werken? En wanneer dat toch niet zo is, klopt het dan dat er geen geocache-software beschikbaar is voor smartphones?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...