Prof. Y. Lupardi Geplaatst 29 januari 2006 Geplaatst 29 januari 2006 Kort geleden kwam het bericht dat we minder krap in geheugenruimte zitten voor de site dan toen we begonnen. Dank hiervoor aan het bestuur van de Stichting. Zodoende kunnen nu grotere foto's ge-upload worden naar de site. Het is nu op 640 gezet en de maximale file grootte op 175 kbyte. Oude waardes waren 320 pixels en 42 kbyte file grootte. Ook is het nu mogelijk gebleken om de 'officieele' werkfoto's van het Kadaster online te zetten. Mijn dank hiervoor aan het Kadaster. De foto's kunnen bekeken worden via een extra link op de pagina van de schets. Dank voor deze constructie aan Albert. De Kadaster-foto's hebben we alleen van de GPS Kernnetpunten. Kijk voor een voorbeeld hier: Steen R.D. Oerderduin Ameland
[TEB]AdmSpock Geplaatst 29 januari 2006 Geplaatst 29 januari 2006 Verder commentaar overbodig? Goed nieuws!
pa3fus Geplaatst 29 januari 2006 Geplaatst 29 januari 2006 Zodoende kunnen nu grotere foto's ge-upload worden naar de site. Het is nu op 640 gezet en de maximale file grootte op 175 kbyte. Oude waardes waren 320 pixels en 42 kbyte file grootte. <{POST_SNAPBACK}> Uuuhhmmm .... Opnieuw uploaden van de reeds gelogde foto's noodzakelijk, of gewoon vanaf nu in het nieuwe formaat uploaden ? T'is toch even een klusje waar wat tijd in gaat zitten, maar het geeft wel een betere kwaliteit van de foto's. Er is in de buurt nog e.e.a. te loggen, m.a.w. vanaf nu op het grotere formaat uploaden is ook een optie. Groetjes Jan-Willem.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 30 januari 2006 Auteur Geplaatst 30 januari 2006 Het kan wel maar een herupload van alle foto's zou ik niet doen. Vreselijk veel werk. Gewoon van nu af aan grotere pictures uploaden. Toen het idee van de meetpuntensite ontstond waren de digitale camera's nog niet zo vreselijk populair en de heel dure types haalden net de 960x780 pixels. En nu?
[TEB]AdmSpock Geplaatst 30 januari 2006 Geplaatst 30 januari 2006 (bewerkt) Mijn 5 megapixel haalt dus 2592x1944 pixels.... En dat in een tijd waarin telefoons al voorzien worden van een 7megapixel sensor.... 30 januari 2006 bewerkt door [TEB]AdmSpock
Tornado Bram Geplaatst 1 februari 2006 Geplaatst 1 februari 2006 Mijn 5 megapixel haalt dus 2592x1944 pixels.... En dat in een tijd waarin telefoons al voorzien worden van een 7megapixel sensor.... <{POST_SNAPBACK}> Jee is dat nog een beetje betaalbaar?
[TEB]AdmSpock Geplaatst 2 februari 2006 Geplaatst 2 februari 2006 Het schijnt van wel.... Ik zie het nut er niet zo van in, doe mij maar allemaal losse apparaten Ze noemen me dan soms ook wel een dinosaurus
Aanbevolen berichten