Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Kort geleden kwam het bericht dat we minder krap in geheugenruimte zitten voor de site dan toen we begonnen. Dank hiervoor aan het bestuur van de Stichting.

Zodoende kunnen nu grotere foto's ge-upload worden naar de site. Het is nu op 640 gezet en de maximale file grootte op 175 kbyte. Oude waardes waren 320 pixels en 42 kbyte file grootte.

Ook is het nu mogelijk gebleken om de 'officieele' werkfoto's van het Kadaster online te zetten. Mijn dank hiervoor aan het Kadaster.

De foto's kunnen bekeken worden via een extra link op de pagina van de schets. Dank voor deze constructie aan Albert.

De Kadaster-foto's hebben we alleen van de GPS Kernnetpunten.

Kijk voor een voorbeeld hier:

Steen R.D. Oerderduin Ameland

Geplaatst
Zodoende kunnen nu grotere foto's ge-upload worden naar de site. Het is nu op 640 gezet en de maximale file grootte op 175 kbyte. Oude waardes waren 320 pixels en 42 kbyte file grootte.

Uuuhhmmm .... Opnieuw uploaden van de reeds gelogde foto's noodzakelijk, of gewoon vanaf nu in het nieuwe formaat uploaden ?

T'is toch even een klusje waar wat tijd in gaat zitten, maar het geeft wel een betere kwaliteit van de foto's.

Er is in de buurt nog e.e.a. te loggen, m.a.w. vanaf nu op het grotere formaat uploaden is ook een optie.

Groetjes Jan-Willem.

Geplaatst

Het kan wel maar een herupload van alle foto's zou ik niet doen. Vreselijk veel werk.

Gewoon van nu af aan grotere pictures uploaden.

Toen het idee van de meetpuntensite ontstond waren de digitale camera's nog niet zo vreselijk populair en de heel dure types haalden net de 960x780 pixels. En nu?

Geplaatst (bewerkt)

Mijn 5 megapixel haalt dus 2592x1944 pixels.... :thumbup:

En dat in een tijd waarin telefoons al voorzien worden van een 7megapixel sensor....

bewerkt door [TEB]AdmSpock
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...