lufjoe.nl Geplaatst 29 januari 2006 Geplaatst 29 januari 2006 Hoi mensen, Na een paar dagen Hiken mag ik ook nog genieten van een heerlijke ski vakantie in Tirol. Namelijk ski-gebied Langes, die naast de Zugspitze. Nu wil ik mijn GPS ook eens meenemen wanneer ik op de lange latten sta maar....geen kaart(je) van dat gebied. Iemand hier? Reageer maar even per PM dan kunnen we wat afspreken. Thnx Ciao
Merel Geplaatst 29 januari 2006 Geplaatst 29 januari 2006 Iemand hier? Reageer maar even per PM dan kunnen we wat afspreken. <{POST_SNAPBACK}> Reacties mogen voor mijn part gerust hier want zelf vertrek ik ook binnen vier weken naar Oostenrijk en zo kan ik misschien ook die info gebruiken
BigBird Geplaatst 29 januari 2006 Geplaatst 29 januari 2006 CacheMaps kan behoorlijk gedetailleerde kaarten geven (Expedia EU instelling). Dus om een cachetocht voor te bereiden is dat prima te gebruiken. Je kan inzoomen naar het gebied waar je heen gaat en vervolgens alle caches in die omgeving opvragen. Deze worden dan op de kaart getoond en kan je verder inzoomen om de omgeving van een specifieke cache te bekijken. Ik hoop dat de caches te vinden zijn in de sneeuw! Prettige vakantie, BigBird
remco.1971 Geplaatst 3 februari 2006 Geplaatst 3 februari 2006 MapSource Topo Austria, 196 kaarten - 170.3 Mb
koedeboe Geplaatst 6 februari 2006 Geplaatst 6 februari 2006 MapSource Topo Austria, 196 kaarten - 170.3 Mb <{POST_SNAPBACK}> Wel aardig, maar niet zo goed als Duitsland...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden