Spring naar bijdragen

Co-Input SmartPhone Edition


deBruineBeren

Aanbevolen berichten

Er is een nieuwe verse van Co-Input voor de SmartPhone.

Deze versie is ook geschik voor SmartPhones met Windows Mobile 5.

Verder geen veranderingen ten opzichte van 0.10 Beta.

 

Ik heb een qtek9100/ vario/ SPV3000/ KJAM maar moet ik nu de versie QVGA of de "gewone" hebben?

Geen van beide lijkt me. Er staat duidelijk dat het OOK voor Smartphones met Windows Mobile 5 geschikt is. Er staat niet dat het voor PocketPC's met Windows Mobile 5 is. Dat is een heel andere apparaat met een andere Windows Mobile 5.

Er staat ook dat er verder geen veranderingen zijn ten opzichte van 0.10 Beta. En versie 0.10 Beta draait niet op een PPC met Windows Mobile 5.

De Qtek9100 en zijn varianten zijn geen Smartphones, ook al willen sommige "winkeliers" het je wel doen geloven. :beerchug: Een Smartphone is een telefoon met ingebouwde PocketPCfuncties. Een Qtek 9100 is een PocketPC met ingebouwde telefoonmodule. Het lijkt op het oog gelijk, maar er is wel degelijk verschil. Een Smartphone is in de regel kleiner dan een PPC, heeft meestal minder geheugen en software voor een Smartphone WM5 draait niet op een PPC met WM5 en vice versa. Dat is toekomstmuziek als de Smartphone en de PocketPC gaan verdwijnen en één apparaat gaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb een qtek9100/ vario/ SPV3000/ KJAM maar moet ik nu de versie QVGA of de "gewone" hebben?

Zoals Kruimeldief al schreef is de qtek9100 een PocketPC.

Voor jouw PPC moet je dus de software habben die in dit draadje beschreven staat: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=4753

 

Enige beetje jammere is dat hij niet meer opstart vanuit TT. Maar ja je kan niet alles hebben  :blush:

De PPC versie kan je wel opstarten van uit tomtom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een qtek9100/ vario/ SPV3000/ KJAM maar moet ik nu de versie QVGA of de "gewone" hebben?

Zoals Kruimeldief al schreef is de qtek9100 een PocketPC.

Voor jouw PPC moet je dus de software habben die in dit draadje beschreven staat: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=4753

 

Enige beetje jammere is dat hij niet meer opstart vanuit TT. Maar ja je kan niet alles hebben  :blush:

De PPC versie kan je wel opstarten van uit tomtom.

 

 

De bruine beren bedankt.

Dit antwoord was wat ik zocht en het werkt nu inderdaad wel. incl. de link in TT. Echter ........ ik heb wel het 4de tabblad maar daar start hij niet van op! :blush:

Als ik via de verkenner naar de map gaat en daar co-input opstart gaat het wel goed? Iemand nog een idee ? 4 x opnieuw installeren heeft niet geholpen.

 

Had schijnbaar eerst de verkeerde :thumbup: . Dus niet alleen goede (en zeer welkome software) maar ook nog goede ondersteuning. :thumbup:

 

hopleijk nu ook nog de laatste punt op de (co-) I (nput)

bewerkt door Henkksd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een nieuwe versie :thumbup: 0.12Beta

 

Het invoeren van het coördinaat is iets veranderd.

Je kan nu kiezen tussen "Overschrijven" of "Invoegen". (6 Options | 4 Text modes Insert)

 

Bij "Invoegen" wordt de curser achter de waarde geplaatst met de "Back" toets kan je dan de waarde verwijderen. (optie is aangevinkt)

Of je gebruikt de navigatie joystick (links/rechts) om door de waarde heen te lopen.

 

Bij "Overschrijven" wordt de hele waarde geselecteerd, je kan dan gelijk een nieuwe waarde in tikken. (optie is niet aangevinkt)

 

Download hier de laatste versie 0.12 Beta:

Windows 2003SE & WM5 (.CAB)

Windows 2003SE & WM5 (PC installatie)

 

Windows 2003SE & WM5 QVGA (.CAB)

Windows 2003SE & WM5 QVGA (PC installatie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Henkksd

Weet iemand al of hij me hiermee kan helpen:

 

Opstarten vauit TT tabblad 4 werkt niet. Hij valt dan direct weer terug naar het TT (5.21) scherm :thumbup:

Als ik via de verkenner naar de map gaat en daar co-input opstart gaat het wel goed? Iemand nog een idee ? 5 x opnieuw installeren heeft niet geholpen. :eek:

 

In ieder geva weer bedankt

bewerkt door Henkksd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand al of hij me hiermee kan helpen:

 

Opstarten vauit TT tabblad 4 werkt niet. Hij valt dan direct weer terug naar het TT (5.21) scherm  :beerchug:

Als ik via de verkenner naar de map gaat en daar co-input opstart gaat het wel goed? Iemand nog een idee ? 5 x opnieuw installeren heeft niet geholpen.  :yes:

 

In ieder geva weer bedankt

 

Beste Henkksd,

 

Zo als al eerder geschreven gaarne in dit draadje reageren.

Je zou dan ook gelezen hebben dat het op jouw PPC niet werkt omdat je een Nederlandse Windows hebt.

 

In dit Topic graag alleen op of aanmerkingen op de SMARTPHONE versie van Co-Input

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...