Spring naar bijdragen

Firefox probleem


t-bones

Aanbevolen berichten

Sinds enkele weken kan ik in Firefox geen detailkaart meer bekijken op Geocaching.nl. De hoofdkaart met Nederlands caches komt goed in beeld. Als ik vervolgens op een streek klik kom ik direct ergens in Belgie terecht, vrij willekeurig. Firefox al ge-update en vervangen, maar dat helpt niet. In Explorer gaat alles normaal. Wat is waar veranderd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sinds enkele weken kan ik in Firefox geen detailkaart meer bekijken op Geocaching.nl. De hoofdkaart met Nederlands caches komt goed in beeld. Als ik vervolgens op een streek klik kom ik direct ergens in Belgie terecht, vrij willekeurig. Firefox al ge-update en vervangen, maar dat helpt niet. In Explorer gaat alles normaal. Wat is waar veranderd?

Ik sluit deze topic. Gebruik de zoekfunctie van het forum en je zult het antwoord vinden. Er is meerdere malen over gesproken.

 

Je vraagt wat er veranderd is. Het antwoord, de versie van je eigen FireFox. Je hebt het probleem sinds je bent overgegaan naar FireFox 1.5. De fout zit in deze versie van FireFox.

Ze zijn op de hoogte en zullen waarschijnlijk de bug in een volgende versie verholpen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je vraagt wat er veranderd is. Het antwoord, de versie van je eigen FireFox. Je hebt het probleem sinds je bent overgegaan naar FireFox 1.5. De fout zit in deze versie van FireFox.

Ze zijn op de hoogte en zullen waarschijnlijk de bug in een volgende versie verholpen hebben.

 

 

Klopt als een bus! Vandaag is er een testversie (Release Candidate) uitgekomen, Firefox 1.5.0.1 RC1. Zoals gebruikelijk bij Mozilla is die alleen in het engels te downloaden via dit (ver-weg-gie-stan) linkje:

 

http://rocky0.seesaa.net/

 

Het gaat om het tweede linkje waar RC 1.5.0.1 bij staat :beerchug:

 

Voor degene die het willen uitproberen, het gaat om het bestand van 4.9 MB. Hiermee zou het image-probleem (het verspringen bij het inzoomen op het NL-kaartje) verholpen moeten zijn.

 

De officiële update naar versie 1.5.0.1 komt naar verwachting eind januari/begin februari uit en komt bij gebruikers van FF 1.5 via de auto-update funktie vanzelf binnen.

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...