Spring naar bijdragen

Omzetten wgs84 <> rd - Met een javascript in webpagina!

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wat je wilt lijkt me:

je zit achter je computer beeldscherm. Op een afgebeelde kaart zie je het bos. Met de muis klik je punten aan en de coordinaten daarvan worden onthouden. Dan verbind je de punten in logische volgorde met elkaar tot een te lopen route.

Je maakt 4 routes met als basis je gekozen punten.

Voor ieder van de groepen download je een eigen route in de GPS . De gebruikers kijken naar de pijl op het GPS schermpje en gaan de route volgen.

Waar in dit gebeuren heb je met coordinaatconversie van doen? Ik zou zeggen : gewoon Ozi Explorer gebruiken met de kabouterkaarten. Daar zijn diverse draadjes over in dit forum.

• 3 weeks later...
Geplaatst

Beste Allemaal,

Als alles meezit krijg ik binnenkort een cd van het kadaster met alle RD punten in Nederland Met alles erop en eraan.

Misschien dat sommige mensen dit ook handig vinden, het is dus wel even afwachten wanneer ik hem krijg maar hij is als het goed is onderweg samen met een aantal RD spijkers.

Als het zover is laat ik het hier wel weten.

Groetjes Corvus

Geplaatst

WOW! Gewoon zomaar?!? Zo van: "Alsjeblieft, hier heb je een CD van ons met die info?"

Daar zullen wel wat mensen in geïnteresseerd zijn denk ik. :rolleyes:;);)

• 1 month later...
Geplaatst

http://www.xs4all.nl/~estevenh/1/index.html

Het belangrijkste is nog niet eens dat Ed nieuwe coördinatensystemen heeft toegevoegd.

Vroeger was het een kwestie van éénrichtingsverkeer; nu daarentegen kun je bij elk stelsel beginnen, de positie wordt dan in alle andere stelsels weergegeven. :D

++ Lex ++

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...