airheads Geplaatst 15 december 2005 Geplaatst 15 december 2005 Computer werkt weer.Alles dichtgetimmerd met norton. Ik kan inloggen op de geocaching.com.Create account OK. Werkt.Ga ik naar de kaart van Nederland., ik kies een locatie. Wil daarna coordinaten opvragen, log ik in, maar dan kom ik niet meer terug op die Nederlandse locatie ?Wat doe ik verkeerd?
pa3fus Geplaatst 15 december 2005 Geplaatst 15 december 2005 Computer werkt weer.Alles dichtgetimmerd met norton. Ik kan inloggen op de geocaching.com.Create account OK. Werkt.Ga ik naar de kaart van Nederland., ik kies een locatie. Wil daarna coordinaten opvragen, log ik in, maar dan kom ik niet meer terug op die Nederlandse locatie ?Wat doe ik verkeerd? <{POST_SNAPBACK}> Wat bedoel je met ik kom niet meer terug op die locatie ? Bedoel je de cache beschrijving ? Groeten J-W.
airheads Geplaatst 15 december 2005 Auteur Geplaatst 15 december 2005 ja, de Nederlandse beschrijving van de cache
de Roode Lantaarn Geplaatst 15 december 2005 Geplaatst 15 december 2005 Ik denk dat je vergeet in te loggen op .nl (denk ik hoor) Ger@ld
pa3fus Geplaatst 15 december 2005 Geplaatst 15 december 2005 Nee, ik moet inloggen op .com <{POST_SNAPBACK}> Dat klopt, alle beschrijvingen staan de .com server.
de Roode Lantaarn Geplaatst 15 december 2005 Geplaatst 15 december 2005 Ik denk dat ik het niet helemaal (en met mij ook anderen) het niet helemaal snappen. Ga eens helemaal naar boven aan deze pagina. Klik daar op "geocaching.nl" en klik daarna op de kaart. Dan moet het toch gewoon werken? Ger@ld
GPSiegurd Geplaatst 15 december 2005 Geplaatst 15 december 2005 Probeer het volgende eens: - www.geocaching.nl - Doe het zelf - Browser voorkeur - Bij Openen in nieuw venster alles aanvinken Wat je nu krijgt is dat je de cache beschrijving van .com in een nieuw venster krijgt. Zo hoef je dus niet weer terug telkens.
airheads Geplaatst 15 december 2005 Auteur Geplaatst 15 december 2005 helemaal nagelopen maar dan krijg ik you are not logged in. [log in] in de rechter bovenhoek en You must be logged in with an account to view the Location Information for this Cache. It's free!
de Roode Lantaarn Geplaatst 15 december 2005 Geplaatst 15 december 2005 Ah nu valt het muntje en kan ik het woord lokatie ook plaatsen.
GPSiegurd Geplaatst 15 december 2005 Geplaatst 15 december 2005 Voor de Doe het zelf pagina moet je alleen wel een activatie code aanvragen. Dat kan op dezelfde pagina van Doe het zelf.
de Roode Lantaarn Geplaatst 15 december 2005 Geplaatst 15 december 2005 helemaal nagelopenmaar dan krijg ik you are not logged in. [log in] in de rechter bovenhoek en You must be logged in with an account to view the Location Information for this Cache. It's free! <{POST_SNAPBACK}> En daarvoor moet je ingelogt zijn bij .com Ger@ld
Team Firefox Geplaatst 15 december 2005 Geplaatst 15 december 2005 en nu? <{POST_SNAPBACK}> Inloggen met username en password en gaan met die banaan....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden