team_wolfje Geplaatst 4 december 2005 Share Geplaatst 4 december 2005 Voor de mensen onder ons die Firefox gebruiken en grotere foto's in het overzicht van de foto gallerij van een cachepagina willen hebben is er nu een extentie die dit mogelijk maakt. Zie voor meer info het gc.com forum Bij mij werkt het als een zonnetje . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 4 december 2005 Share Geplaatst 4 december 2005 Deze werkt t/m versie 1.0.7. Voor FF 1.5 heb je Greasemonkey nodig: http://greaseblog.blogspot.com/#113339504950328965 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGeldrop Geplaatst 4 december 2005 Share Geplaatst 4 december 2005 Dat is inderdaad handig! Alle foto's in één scherm op een behoorlijk formaat en als je ze nog groter wilt zien, gewoon één keer klikken (dus niet eerst het scherm met de log waar je dan vervolgens pas het originele formaat kunt zien). De geocaching zoek-toolbar was al handig en ook dit is weer een mooie aanvulling. Ik word steeds alleen maar blijer met Firefox. :naughty: Moest wel even wat prutsen bij het installeren: klikken op het downloadicoontje leverde alleen een nieuw leeg tabblad op. Het lijkt erop dat je het bestand eerst lokaal moet opslaan en daarna openen. En met Firefox 1.5 en Greasemonkey wacht ik wel even tot de problemen met de kaarten zijn opgelost. Voorlopig lekker verder met 1.0.7. Bedankt voor de tip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team_wolfje Geplaatst 4 december 2005 Auteur Share Geplaatst 4 december 2005 Yep: eerst downloaden (bv op bureaublad), daarna gewoon slepen naar firefox en installeren (natuurlijk ook herstarten). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team_wolfje Geplaatst 4 december 2005 Auteur Share Geplaatst 4 december 2005 De geocaching zoek-toolbar was al handig ... Uh: waar vind je deze, ik kom op de firefox extension site hem niet tegen (gezocht op geo...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 4 december 2005 Share Geplaatst 4 december 2005 De geocaching zoek-toolbar was al handig ... Uh: waar vind je deze, ik kom op de firefox extension site hem niet tegen (gezocht op geo...) <{POST_SNAPBACK}> Dat vind je in het eerste bericht in dit draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team_wolfje Geplaatst 6 december 2005 Auteur Share Geplaatst 6 december 2005 Je kunt de versie trouwens prima werkend krijgen met versie 1.5. Alleen voor "techneuten". - Open winzip; - Open dan het XPI bestandje; - Wijzig het install.rdf bestandje met een teksteditor; - Wijzig <em:maxVersion>1.0</em:maxVersion> in <em:maxVersion>1.5</em:maxVersion>; - Zet het install.rdf bestandje weer in het XPI bestandje; - Installeren maar! Klaar! Werkt prima in mijn 1.5 NL versie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden