Prof. Y. Lupardi Geplaatst 1 december 2005 Geplaatst 1 december 2005 Naar het schijnt zijn er in diverse landen van de EU door Thales/Magellan GPSr's verkocht met uit China afkomstige netvoedingen die geen CE-goedkeuring hebben en die bovendien als 'gevaarlijk' zijn beschreven bij inpluggen in de wandkontaktdoos. Media Alert Het advies van de fabrikant is: "As a precautionary measure, and until a replacement is provided, Thales Navigation advises consumers owning an affected AC Adaptors to unplug the adapter from the main power supply and discontinue use until a replacement AC Adaptor is provided.". Even afgezien van lijfelijk gevaar: brandverzekeringen doen heel moeilijk als een niet-CE-goedgekeurd apparaat brand veroorzaakt. Als jouw AC-Adaptor er zoals onderstaand uitziet dan moet je actie gaan ondernemen:
smi Geplaatst 29 januari 2006 Geplaatst 29 januari 2006 Keurig een briefje naar Frankrijk gestuurd, zoals in het bericht van Magellan werd aangegeven. Krijg ik een mail terug waarin staat dat ik maar terug moet gaan naar de winkel. Net een klanten-service enquete ingevuld van Magellan, om hun klant-tevredenheid en service te verhogen. Nog niet gelezen bij Magellan, denk ik.
Team MenM Geplaatst 9 februari 2006 Geplaatst 9 februari 2006 Jeemig... lees ik toevallig dit berichtje omdat ik ook een explorist heb met wat problemen, en wat denken jullie?? JA HOOR ook nog een verkeerde netadapter... Lekker hoor Magellan... FF uitpluizen wat ik nu weer moet uithalen..
smi Geplaatst 18 maart 2006 Geplaatst 18 maart 2006 Keurig een briefje naar Frankrijk gestuurd, zoals in het bericht van Magellan werd aangegeven. Krijg ik een mail terug waarin staat dat ik maar terug moet gaan naar de winkel. Net een klanten-service enquete ingevuld van Magellan, om hun klant-tevredenheid en service te verhogen. Nog niet gelezen bij Magellan, denk ik. <{POST_SNAPBACK}> Nu breekt mijn spreekwoordelijke klomp Komt er totaal onverwacht vorige week een pakketje aan van Thales. Ik denk"he" ik heb niks besteld. Zit er een gloedje nieuwe adapter in. Wel een nota van 0 Euri erbij. Bij deze, ik neem mijn woorden terug
Aanbevolen berichten