flatcoat Geplaatst 21 november 2005 Share Geplaatst 21 november 2005 Hallo, Wij hebben in de vakantie in Belgie 3 caches gevonden, en die heb ik bij thuiskomst gelogd. Het gaat om GCGBWA+ GC8342+GCJ3RV Ze zijn ook netjes bij mijn "founds" aantal opgeteld dus dat is goed gegaan. Moet ik verder nog iets speciaal doen bij loggen een buitenlands cache ? Groetjes Mirjam (Team Flatcoat) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 21 november 2005 Share Geplaatst 21 november 2005 Hallo, Wij hebben in de vakantie in Belgie 3 caches gevonden, en die heb ik bij thuiskomst gelogd. Het gaat om GCGBWA+ GC8342+GCJ3RV Ze zijn ook netjes bij mijn "founds" aantal opgeteld dus dat is goed gegaan. Moet ik verder nog iets speciaal doen bij loggen een buitenlands cache ? Groetjes Mirjam (Team Flatcoat) <{POST_SNAPBACK}> Nee hoor, maar zet de TV maar uit en klil hierop en lees wat er allemaal over geschreven is en weet wat er allemaal gaat gebeuren Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gerrit en lenie Geplaatst 21 november 2005 Share Geplaatst 21 november 2005 bedankt barney ik kom regelmatig hier maar dit bericht van reintje had ik nog niet gelezen. lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden