mart3223 Geplaatst 19 november 2005 Auteur Share Geplaatst 19 november 2005 Ik heb mijn MUSHROOM.EXE zo aangepast dat de output ( LOC ) ook wordt gevreten door de CACHEMAPS software. Let op: de executable is alleen bedoeld voor het omzetten van de exportfile uit het mushroom project. Enjoy ! <{POST_SNAPBACK}> Oke dan weer een stap verder, wie weet of er een of andere logica in de nummer zit? Ik wil bijvoorbeeld alleen de nummers van Eext en omgeving, wie kan helpen? gr. MART3223 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rhgs Geplaatst 19 november 2005 Share Geplaatst 19 november 2005 (bewerkt) Wat bedoel je precies? Als je de paddo's in GSAK inleest vanaf de LOC file die mijn progje maakt, kun je EEXT als centrum definieren en alle paddo's binnen een straal van xx kilometer uitfilteren en exporteren / uploaden naar GPSr . Bedoel je dat? Voorbeeldje paddo's rondom Assen Leuk he? Kaartje gemaakt met gebruikmaking van " Cachemaps " 19 november 2005 bewerkt door rhgs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 21 november 2005 Share Geplaatst 21 november 2005 En ook hier geldt: Aangezien er zometeen een compleet nieuwe topic geopend gaat worden met allemaal paddestoeltjes, ben ik gevraagd deze topic te sluiten. Bij deze: Topic closed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten