Spring naar bijdragen

Wie heeft er een Lowrance iFINDER GO


mart3223

Aanbevolen berichten

Gewoon eens peilen wie er zo`n ding heeft, mijn ervaringen ermee zijn goed, alleen de hoogte`s wijken soms ontzettend veel af! Weet iemand trouwens waar houders te koop zijn voor de iFINDER? Gewone auto / fietshouder of iets dergelijks

 

Gr. Martijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gewoon eens peilen wie er zo`n ding heeft, mijn ervaringen ermee zijn goed, alleen de hoogte`s wijken soms ontzettend veel af! Weet iemand trouwens waar houders te koop zijn voor de iFINDER? Gewone auto / fietshouder of iets dergelijks

 

Gr. Martijn

 

Geen ervaring mee, maar hier kun je wel het één en ander aan houders vinden:

 

http://search.stores.ebay.com/search/searc...20Go&srchdesc=y

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

ik heb er ook een. Buiten die hoogte waar ik ook regelmatig mijn vraagtekens bij heb, vind ik het een prettig aparaat om mee te werken.

Voor die houders heb ik ook nog niets gevonden. Er zijn wel houders in de handel voor mobiele telefoons waar hij in kan, maar door het gewicht blijft hij dan weer niet goed zitten.

Als je iets gevonden hebt hoor ik het graag.

 

Groeten Otto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Hoi,

 

ik heb er ook een.

Hallo, ik wil er wellicht 1 aanschaffen. Ik vroeg mij alleen af: is deze ook aan de pc te koppelen zodat routes vanaf internet erop te zetten zijn. Of werkt ie alleen handmatig? (zou ik raar vinden met zoveel MB intern geheugen, dat krijg je toch nooit handmatig vol?).

Daarnaast: zijn de "miles" ook om te zetten in "kilometers" qua eenheidweergave? ik neem aan van wel maar toch ff vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Hoi,

 

Ik heb er ook een. Ik ben er nog maar pas mee aan het spelen, maar ik vind het een handig apparaat voor de prijs.

 

Volgens mij kan ie wel aan een computer, maar dan moet je er een speciale kabel bij kopen en die heb ik nog niet gevonden.

Je kan het hele apparaat omzetten naar onze metrische standaard.

Dus kilometers en kilometers per uur.

 

 

groet,

 

Paul

bewerkt door Paulbo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...