mart3223 Geplaatst 12 november 2005 Geplaatst 12 november 2005 Gewoon eens peilen wie er zo`n ding heeft, mijn ervaringen ermee zijn goed, alleen de hoogte`s wijken soms ontzettend veel af! Weet iemand trouwens waar houders te koop zijn voor de iFINDER? Gewone auto / fietshouder of iets dergelijks Gr. Martijn
Team Firefox Geplaatst 12 november 2005 Geplaatst 12 november 2005 Gewoon eens peilen wie er zo`n ding heeft, mijn ervaringen ermee zijn goed, alleen de hoogte`s wijken soms ontzettend veel af! Weet iemand trouwens waar houders te koop zijn voor de iFINDER? Gewone auto / fietshouder of iets dergelijks Gr. Martijn <{POST_SNAPBACK}> Geen ervaring mee, maar hier kun je wel het één en ander aan houders vinden: http://search.stores.ebay.com/search/searc...20Go&srchdesc=y
dutchgps Geplaatst 13 november 2005 Geplaatst 13 november 2005 Gewoon eens peilen wie er zo`n ding heeft, mijn ervaringen ermee zijn goed, alleen de hoogte`s wijken soms ontzettend veel af! Weet iemand trouwens waar houders te koop zijn voor de iFINDER? Gewone auto / fietshouder of iets dergelijks Gr. Martijn <{POST_SNAPBACK}> Wat dacht je van deze ?
Gast Bobotie Geplaatst 15 november 2005 Geplaatst 15 november 2005 Hoi, ik heb er ook een. Buiten die hoogte waar ik ook regelmatig mijn vraagtekens bij heb, vind ik het een prettig aparaat om mee te werken. Voor die houders heb ik ook nog niets gevonden. Er zijn wel houders in de handel voor mobiele telefoons waar hij in kan, maar door het gewicht blijft hij dan weer niet goed zitten. Als je iets gevonden hebt hoor ik het graag. Groeten Otto
plasmabol Geplaatst 22 januari 2006 Geplaatst 22 januari 2006 Hoi, ik heb er ook een. <{POST_SNAPBACK}> Hallo, ik wil er wellicht 1 aanschaffen. Ik vroeg mij alleen af: is deze ook aan de pc te koppelen zodat routes vanaf internet erop te zetten zijn. Of werkt ie alleen handmatig? (zou ik raar vinden met zoveel MB intern geheugen, dat krijg je toch nooit handmatig vol?). Daarnaast: zijn de "miles" ook om te zetten in "kilometers" qua eenheidweergave? ik neem aan van wel maar toch ff vragen.
Paulbo Geplaatst 12 februari 2006 Geplaatst 12 februari 2006 (bewerkt) Hoi, Ik heb er ook een. Ik ben er nog maar pas mee aan het spelen, maar ik vind het een handig apparaat voor de prijs. Volgens mij kan ie wel aan een computer, maar dan moet je er een speciale kabel bij kopen en die heb ik nog niet gevonden. Je kan het hele apparaat omzetten naar onze metrische standaard. Dus kilometers en kilometers per uur. groet, Paul 12 februari 2006 bewerkt door Paulbo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden