mart3223 Geplaatst 12 november 2005 Geplaatst 12 november 2005 Hallo Allemaal, Vraagje, weet iemand misschien een programma of een kaart (van Drenthe) waar diverse Coordinatoren op te vinden zijn? En waar dezen eventueel te koop zijn of te bestellen? Mvg. Martijn
joke2 Geplaatst 12 november 2005 Geplaatst 12 november 2005 Ik neem aan dat je coördinaten bedoelt.. Coördinatoren zijn mensen die coördineren.. (iemand die bepaalde werkzaamheden goed doet samengaan) Aan die mensen zou ik je nog kunnen helpen, aan de coördinaten niet.
Peetee Geplaatst 12 november 2005 Geplaatst 12 november 2005 Op de nieuwste topografische fietskaarten, uitgebracht door de ANWB vind je RD coördinaten terug. En zo heb je ook nog de Topografische Atlas van Nederland, waarin alle topo-kaarten van Nederland. Heb je liever topokaarten in je gps, wacht dan nog even een week of 5,6. Naar verwachting komen eind dit jaar de Garmin-compatible topokaarten voor Nederland uit. Lees er hier meer over.
Peetee Geplaatst 12 november 2005 Geplaatst 12 november 2005 (bewerkt) Beetje off-topic, maar: Hebben jullie deze pagina al eens gezien? Je kunt daar best veel RD-coördinaten terugvinden van objecten in NL. Voor mij is-tie nieuw! 12 november 2005 bewerkt door Peetee
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden