brilstar Geplaatst 1 november 2005 Share Geplaatst 1 november 2005 Hallo allemaal. Bij het loggen van een cache had ik een verkeerde datum ingevuld. Ik heb toen mijn log opnieuw geopend (Edit) en de datum gewijzigd. Dit lijkt gelukt omdat op de pagina van deze cache mijn log nog slechts 1x voorkomt met de juiste (gewijzigde) datum. Echter, bij de statistieken-pagina (oktober 2005) staat 1 log teveel. Ook op de pagina van al mijn (brilstar) logs, komt de logging nog dubbel voor... Hoe los ik dit op? Groeten, brilstar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 1 november 2005 Share Geplaatst 1 november 2005 Je zou in de DHZ pagina de cachenummer kunnen invoeren en om een correctie vragen:http://www.geocaching.nl/diy/UpdateCacheLog.php En voor zulke vragen is het altijd handig om het GCnummer van de desbetreffende cache te vermelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brilstar Geplaatst 1 november 2005 Auteur Share Geplaatst 1 november 2005 Dank voor de tip, maar het probleem is verdwenen. Ik had al een dag gewacht alvorens deze vraag te stellen, omdat ik dacht dat het een update probleem leek. Nu alsnog opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden