Spring naar bijdragen

Waar zijn ze gebleven?


MCMAL

Aanbevolen berichten

Sinds gisteravond merk ik dat logjes van gisteren, 30 oktober, maar gedeeltelijk of zelfs niet in de statistieken verwerkt zijn. Ik heb naast mijn logs ook die van een aantal medecachers gecheckt, zelfde probleem.

Effe geduld hebben of is er iets anders aan de hand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sinds gisteravond merk ik dat logjes van gisteren, 30 oktober, maar gedeeltelijk of zelfs niet in de statistieken verwerkt zijn. Ik heb naast mijn logs ook die van een aantal medecachers gecheckt, zelfde probleem.

Effe geduld hebben of is er iets anders aan de hand?

 

Heb ik inderdaad ook al gemerkt.

 

Op mijn persoonlijke pagina staan ze overigens wel, maar in de lijsten van de statistieken niet.

Daar mis ik 4 logs

 

Even afwachten maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er ook al vorderingen dat logjes die per ongeluk op de verkeerde datum gedaan zijn automatisch weer aangepast worden in de statistiek wanneer ik de log bij GC.COM aangepast heb? Want ik heb er nog vier verkeerd staan in Duitsland. Ik heb al via DIY ze gemeld maar jullie moeten geloof ik nu nog per hand doen en ik rijg de melding dat deze cache niet in het systeem staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt me nog mee dat het nu pas opvalt. Het is al langere tijd zo druk bij gc.com op zondagavond dat we niet alle logs doorkrijgen voor de statistieken.

Voor Nederland zet ik die erbij zodra ik op maandag de pocketqueries heb otvangen. Daarmee zijn de meeste gemiste logs weer terug te vinden.

Voor buitenlandse caches kan je de DHZ functie gebruiken. Voor Nederlandse caches zou ik graag zien dat je even tot dinsdag wacht. Als je logs dan nog niet compleet zijn, kan je ze ook weer via DHZ laten toevoegen.

Bij het gebruik van DHZ heb ik wel een verzoek: kruis het vakje "corrigeer statistieken" alleen aan als je log echt in de statistieken ontbreekt. De kaarten en statistieken gebruiken namelijk (nog) niet dezelfde database. Het kan dus gebeuren dat je log wel in de statistieken staat, maar niet op de kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...