Team Firefox Geplaatst 29 oktober 2005 Geplaatst 29 oktober 2005 Ik kom bij diverse caches op de NL kaart vreemde tekens tegen. H&R is dan opeens H&R en zo zijn er meer rare dingen die ik op de kaart tegenkom. Is dit een foutje op de kaart of is dit zelf op te lossen?
Kruimeldief Geplaatst 29 oktober 2005 Geplaatst 29 oktober 2005 Heb je deze weer opnieuw geplaatst? Ik heb je er een aantal dagen terug ook al antwoord opgegeven. De vreemde tekens is htmlcode & = HTML voor & Reintje geeft verder antwoord
Reintje de Vos † Geplaatst 29 oktober 2005 Geplaatst 29 oktober 2005 Is dit een foutje op de kaart of is dit zelf op te lossen? Dat is een foutje. Ik zal er z.s.m. naar kijken. Dank voor de melding.
Kruimeldief Geplaatst 29 oktober 2005 Geplaatst 29 oktober 2005 Dat is met meerdere HTML codes zo Coen. Ik heb mijn "de Schans" ook al veranderd in de Schans omdat De " alleen maar te zien was als HTML code.. Is trouwens al weken zo
Team Firefox Geplaatst 29 oktober 2005 Auteur Geplaatst 29 oktober 2005 Dat is met meerdere HTML codes zo Coen. Ik heb mijn "de Schans" ook al veranderd in de Schans omdat De " alleen maar te zien was als HTML code.. Is trouwens al weken zo <{POST_SNAPBACK}> OK, er wordt dus aan gewerkt, bedankt!
Reintje de Vos † Geplaatst 29 oktober 2005 Geplaatst 29 oktober 2005 OK, er wordt dus aan gewerkt, bedankt! Het probleem is opgelost. Ik heb alle caches die daarvoor in aanmerking komen een "schop" gegeven. Moet dus vanzelf goed komen. De H&R A2 is al goed. Omdat ik die zelf heb bezocht wist ik die te vinden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden