Spring naar bijdragen

Cache op site


gtr

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gast 90-1015262279

Bij mij 36 uur.

 

Volgens de site 24 - 48 uur. Rustig afwachten dus. Er zit een menselijke factor achter: ErikLR88 moet 'm keuren. En die moet ook slapen, eten, cachen enzovoort. En hij doet dat op andere tijden dan wij (hij zit in de VS).

 

Zenz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet enkel erik88lr die onze caches reviewed. Laatste cache van mij is gekeurd door Yotian Soldier. En meteen gearchiveerd... Na twee mailtjes echter terug los gekregen. Achteraf zelfs de verontschuldigen ontvangen van Jeremy omdat het de eerste keer was dat de cache-legger gevraagd werd een vertaling op te sturen.. Dat gedaan + persoonlijk mailtje naar de Yotian Soldaat en klaar was Kees..

Heeft een viertal dagen geduurd.

 

Mocht jezelf problemen hebben met je cache, laat dan iets wdeten, ik wil je graag helpen en begin er ervaring in te krijgen :laugh:

 

Saluukes,

Rovertje

 

 

 

Edited By Rovertje on nov. 02 2002 at 13:11

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook een cache geplaatst en het online formulier ingevuld,maar ik zie nog nergens mijn cache staan,hoe lang duurt dat eigenlijk eer dat erop komt.

Dit vind ik wat vreemd, omdat je al wel heel snel (binnen een uur?) per e-mail een ontvangstbevestiging krijgt van je aanvraag, tesamen met de url van je toekomstige cache-pagina. Hierop staat dan in rood gemeld dat hij nog niet goedgekeurd en vrijgegeven is; en dat kan dan inderdaad wel een dag of twee, drie duren.

 

Als je die bevestiging nog niet hebt gehad, kun je betwijfelen of het aanvraagformulier wel bij de organisatie is aangekomen. In dat geval zou ik het formulier nog een keer invullen...

 

 

 

Edited By Peetee on nov. 02 2002 at 14:47

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit vind ik wat vreemd, omdat je al wel heel snel (binnen een uur?) per e-mail een ontvangstbevestiging krijgt van je aanvraag, tesamen met de url van je toekomstige cache-pagina. Hierop staat dan in rood gemeld dat hij nog niet goedgekeurd en vrijgegeven is; en dat kan dan inderdaad wel een dag of twee, drie duren.

Inderdaad Peetee, zo was ik het vroeger ook gewoon. Maar bij mijn laatste cache, geplaatst maandag laatsleden, kreeg ik die link niet meer. Nu krijg je een mail ter bevestiging, er is nog een link, wanneer je die aanklikt kom je gewoon op de .com hoofdpagina uit. Je geraakt er wel via je OWN PAGE op deze com pagina. Normaliter moet je dan je nieuwe cache terug vinden en vind je inderdaad die rode hoofding terug welke je vertelt dat je cache nog hangende is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kneep zit em in het feit dat als je een cache aanmaakt op het internet, je het simpel moet houden en in het Engels moet plaatsen.

Gewoon een recht-toe-recht-aan cache, zonder fratsen.

Als het eenmaal loopt, dan maak je het ingewikkelder en pas je het aan.  ;)

 

Geen rare dingen uithalen, die tegen de richtlijnen zijn, want anders wordt het alsnog gearchiveerd.

 

 

 

Edited By gerardsmit on nov. 03 2002 at 13:41

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoek de click to enable link -links bovenaan- op de cache pagina op en klik daarop, ik denk dat je je cache per ongeluk gedeactiveerd hebt, doordat je voorheen op click to temporarily disable geklikt hebt.

Deactiveren is een optie, als je iets aan je cache gaat veranderen, of als hij tijdelijk even weg of even buiten gebruik is.

 

Klik NOOIT op ARCHIVE THIS CACHE, want dan heb je wel een probleem, dan gaat je cache de archieven in en moet je veel met de VS mailen om dit ongedaan te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...