Spring naar bijdragen

Geocaching Widget


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik ben bezig met een uitgebreide versie, waar je veel sites mee kunt scannen op nieuwe caches en nog veel meer mogelijkheden.

 

Ik ga vanavond er verder aan werken.

 

Leuk! Ik gebruik je widget heel vaak als ik een cache wil zoeken.

 

Het zou ook wel makkelijk zijn als ik kan zoeken op:

- gevonden caches van een bepaalde gebruiker

- gelegde cachers van een bepaalde gebruiker

- Profiel bekijken van een bepaalde gebruiker (zal wel moeilijker zijn, want dat kan nu bij gc.com volgens mij ook niet)

 

André

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou ook wel makkelijk zijn als ik kan zoeken op:

- gevonden caches van een bepaalde gebruiker

- gelegde cachers van een bepaalde gebruiker

- Profiel bekijken van een bepaalde gebruiker (zal wel moeilijker zijn, want dat kan nu bij gc.com volgens mij ook niet)

 

André

 

Deze functies komen er ook in!!!

Was ik al van plan trouwens.

Je kunt er meerdere caching sites op deze manier mee doorzoeken.

 

Ik denk dat ik het vanavond even af maak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het prototype is klaar ...

 

e8b25fc9-0a29-4551-9a1d-65d173cd9611.jpg

 

Welke zoekfuncties van welke sites willen jullie erin hebben?

Maak eens een lijst, er kan zeer veel in !

 

Suggesties voor de kleur?

Suggesties voor de naam?

 

Ik zou als naam gewoon Freecaching houden, want het gaat over meerdere sites heen. De kleur is zo ook wel mooi.

 

De te doozoeken sites zouden in ieder geval geocaching.com en terracaching.com moeten zijn. Met de overige sites heb zelf ik niet zo'n ervaring.

 

Het zou ook wel makkelijk zijn om te zoeken naar caches vanaf een bepaalde locatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerard, van harte gefeliciteerd met je nieuwste versie van de widget. Het zal ongetwijfeld een enorme aanwinst zijn voor de cacher. Hopelijk volgen er nog vele versies van dit geweldige tool.

 

Bij deze sluit ik nu wel het draadje, en wel om de volgende redenen:

  1. Als je elke week een nieuwe versie maakt en dat hier aankondigd, denk ik dat je dat beter kan doen via een speciaal daarvoor ingerichte website zoals je die zelf al in beheer hebt.
  2. De widget toont met koeienletters het woord Freecaching en uitsluitend Freecaching. Dat is op zich prima, maar ik vraag me af waarom dan telkens aandacht vragen voor je widget op een geocaching site.
  3. Jouw handtekening toont 4 websites (Freecaching.nl | Opencaching.de | Terracaching.com | Navicache.com) die geen van alle van geocaching-signatuur zijn.

Je zult begrijpen dat wij, geocaching.nl die toch sterk gelieerd zijn aan geocaching.com, deze advertenties voor geocaching-alternatieven niet vanuit ons hart kunnen waarderen en steunen. Reclame maken voor een Magellan GPS op de site van Garmin, denk je dat zij dat kunnen waarderen? Ik denk het niet.

 

Freecaching et al hoeven niet doodgezwegen te worden hier, maar bovenmaats reclame maken voor de alternatieven? Ik vind dat iets te veel van het goede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...