Jojogirl Geplaatst 16 oktober 2005 Geplaatst 16 oktober 2005 (bewerkt) Toen ik zonet in de lijst met nieuwe Nederlandse caches keek, viel me een gek logootje op. (http://www.geocaching.com/seek/nearest.aspx?country_id=141&submit3=GO&start=0) Hij staat bij de cache Multiple Choice, ongeveer halverwege de pagina. Weet iemand wat dit is? Edit: Ik ben er zelf al uit, het is het tekentje voor een Michigan Geocoin. Alleen snap ik dat ook niet want ik dacht dat alle geocoins hetzelfde icoontje kregen in de cachelistings? 16 oktober 2005 bewerkt door Jojogirl
GeoGerard Geplaatst 16 oktober 2005 Geplaatst 16 oktober 2005 Ik snap alleen niet wat het voor moet stellen...
Zero CooL Geplaatst 16 oktober 2005 Geplaatst 16 oktober 2005 Ik snap alleen niet wat het voor moet stellen... <{POST_SNAPBACK}> Klik dan eens die cache aan waar dat tekentje voor staat? Is een duidelijker tekening bij! Wonder boven wonder Van Team Simpson
Crow & Éowyn Geplaatst 16 oktober 2005 Geplaatst 16 oktober 2005 Tjonge cool hoor ! In eerste opslag dacht ik dat het een hand van een visser was met een lijn erin waar een vis uithangt zeg maar. Soort vliegvisser ofzo. Ach je kan er eigenlijk van alles van maken. Ook leuk voor de dutch geocoin.
Zero CooL Geplaatst 16 oktober 2005 Geplaatst 16 oktober 2005 Zeker COOL, omdat ik hun (team Simpson), alleen maar druk druk zie met coins. Heb je gezien hoe die reis is verlopen. Ook leuk voor de dutch geocoin En vandaar dat ik het team zijn naam misbruikte. Het is me wat allemaal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden