Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

De Engelse en Franse benchmarks zijn opgenomen als waymark categorien op www.waymarking.com

Er is inmiddels al contact gezocht met de Spaanse benchmark contactpersoon.

Hoe zit het met onze meetpuntenjacht. Gaat die ook op in deze waymarking categorie?

Prof?

Geplaatst

Ik weet het niet. Ik ben geen Premium Persoon dus ik kan niets zien en te weten komen. Het gaat een paar weken duren voordat ik er zelf bij kan.

Vertel, vertel.... Of:

Geef even een gil als de zaak openbaar is s.v.p.

Geplaatst
De Engelse en Franse benchmarks zijn opgenomen als waymark categorien op www.waymarking.com

Er is inmiddels al contact gezocht met de Spaanse benchmark contactpersoon.

Hoe zit het met onze meetpuntenjacht. Gaat die ook op in deze waymarking categorie?

Prof?

Wat ik begrepen heb als je een categorie toe wil voegen dat je dit op het forum gc.com in een speciaal draadje daarvoor kunt aandragen

Geplaatst

Ach, de NL-site is toch voldoende? Bovendien kijkt het Kadaster serieus naar de gegevens die wij aanleveren. Maar als het wordt overgenomen gaan dan alle gevonden punten 1 op 1 over of mag je alles weer opnieuw uploaden?

Dan haak ik bij deze al af. Leuk, je reeds bestaande logjes kopieëren en plakken :).

Volgens mij beginnen die voormalige locationless caches bij waymarking namelijk ook helemaal opnieuw. Dan laat ik het wel aan een ander over die graag ook eens lol wil beleven aan het meetpunten jagen in deze omgeving :eek:. Is wel zonde van al het dubbele werk ;)

Geplaatst

Zo ziet de Directory entry voor benchmarks er uit.

directory.jpg

Zoals je ziet is er net een voor Portugal bij gekomen.

Dat is heel snel gegaan.

Binnen een dag.

forum.jpg

Zo kan het ook met de RD meetpunten site ook gaan.

Maar wil je dat is de vraag.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...