Noorman Geplaatst 4 oktober 2005 Geplaatst 4 oktober 2005 Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel caches er in Nederland verstopt liggen. Kan ik dat ook ergens vinden? (Ik bedoel dus op geocaching.com geregistreerde caches)
theedgeforu2 Geplaatst 4 oktober 2005 Geplaatst 4 oktober 2005 meen iets van 1989 stuks als je het loc file DL van de mainframe. weet niet of dit inderdaad alle caches zijn die er in Nederland vestopt zijn. maar het heet wel caches nederland ps er zijn ondertussen wel een paar bij gekomen na de laatste keer dat ik keek. misschien als je hem nu DL dat het er ondertussen 2000 zijn.
barny Geplaatst 4 oktober 2005 Geplaatst 4 oktober 2005 Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel caches er in Nederland verstopt liggen. Kan ik dat ook ergens vinden? (Ik bedoel dus op geocaching.com geregistreerde caches) <{POST_SNAPBACK}> zoek term "caches in Nederland " en vo-we-la klik hier heb je wat te lezen........... Doctor; "Sir, your brain is really seperated completely, there is nothing right in your left brain and there is nothing left in your right brain!"
Noorman Geplaatst 4 oktober 2005 Auteur Geplaatst 4 oktober 2005 Pfff...dat heb ik dus niet gedaan, maar nu heb ik inderdaad wel een idee over het aantal. Eerlijk gezegd had ik het gevoel dat er veel meer zouden zijn. In ieder geval heb ik nog wat te doen de komende jaren.
Kruimeldief Geplaatst 4 oktober 2005 Geplaatst 4 oktober 2005 Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel caches er in Nederland verstopt liggen. Kan ik dat ook ergens vinden? (Ik bedoel dus op geocaching.com geregistreerde caches) <{POST_SNAPBACK}> 04-10-2005 15:00 2272 caches in Nederland. Actief, dus enabled: 2017 Inactief, dus disabled: 255 Multi: 1093 - Actief: 970 - Inactief: 123 Traditional: 730 - Actief: 639 - Inactief 91 Mystery: 349 - Actief 322 - Inactief: 27 Virtual: 59 - Actief: 55 - Inactief: 4 Webcam: 19 - Actief: 19 - Inactief: 0 Event: 16 - Actief: 2 - Inactief: 14 Letterbox: 3 - Actief: 3 - Inactief: 0 Locationless: 3 - Actief: 3 - Inactief: 0 ------------------- totaal: 2272
Noorman Geplaatst 4 oktober 2005 Auteur Geplaatst 4 oktober 2005 Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel caches er in Nederland verstopt liggen. Kan ik dat ook ergens vinden? (Ik bedoel dus op geocaching.com geregistreerde caches) <{POST_SNAPBACK}> 04-10-2005 15:00 2272 caches in Nederland. Actief, dus enabled: 2017 Inactief, dus disabled: 255 <{POST_SNAPBACK}> Kiek, dat bint de bericht'n! Zo had ik het willen zien... Thx!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden