debendevanvier Geplaatst 2 oktober 2005 Geplaatst 2 oktober 2005 Zit ik mij toch te Boos temaken Ik heb dus 7 cache's verstopt en alle in het teken van het kind en cachen Heb MEGA bakken en een heel klein bakje en die kleine zat dus vol met speelgoed Komt van dag*net dus * deze log binnen* Log Date: 10/2/2005 eenvoudig gevonden als 3e! bakje was niet zo groot vandaar een wat groter speeltje uitgehaald om de TB achter te kunnen laten... Dit is niet tegeloven Straks gaan wij deze tb hotel weer om toveren tot speelgoedcache's Maar waarom nou in het kleinste bakkie een tb erin en speelgoed eruit!! In onze MEGA baken is plek voor deze volwasssen spel,een kind heeft NIKS aan een TB Zal deze week de pagina aan passen!! Dat in deze cache's een tb niet welkom is,als dat inhoudt dat goodies daarvoor met wijken*GOODIES is belangerijk in deze cache's Of mag zo'n verwijzing van niet welkom tb niet op je cache's pagina? Jolanda
Nahal Geplaatst 2 oktober 2005 Geplaatst 2 oktober 2005 Beste BendevanVier, Ik snap jullie frustratie wel een beetje. Zelf kan ik me vooral kwaad maken over de inhoud van een cache. Mensen stoppen er allerlei prulletjes (lees: troep) in, waardoor de cache - zeker voor kinderen - een grote teleurstelling wordt. Het kan niet vaak genoeg gezegd worden: "Houd een cache aantrekkelijk"! - Geen etenswaren - Geen aanstekers, lucifers - Geen versleten of kapotte prulletjes En gouden regel: "Probeer iets in de cache achter te laten dat meer waard is dan wat je eruit hebt gehaald"! Gezien het merendeel van de geocachers deze site regelmatig zal bezoeken is het misschien een idee voor de webmaster om deze "ongeschreven regels" te propaganderen!
Team Professor X Geplaatst 2 oktober 2005 Geplaatst 2 oktober 2005 debendevanvier Geplaatst op Vandaag, 13:43 Zit ik mij toch te Boos temaken Ik ook, al vier weken, want mijn GPS is naar de dokter in ZWEDEN en het duurt nog wel even voordat hij terug is . En dat terwijl het de afgelopen weekenden zo'n mooi weer is. Maar even serieus......hier zijn al ......tig draadjes over geweest. En het zal altijd wel zo blijven. Aan de andere kant kan je het de vinder niet kwalijk nemen, sterker nog...hij promoot jouw cache weer een beetje door er een TB in te stoppen. Ook kan het zijn dat hij het speeltje aan zijn kleine neefje geeft. Het probleem met logjes is dat ze soms niet helemaal of helemaal niet duidelijk zijn . En, Jolanda, de bedoeling en emoties die jij hebt met het maken en plaatsen van een bepaalde cache kunnen en hoeven niet altijd door anderen gedragen te worden. Misschien is het inderdaad verstandig om op je cache pagina e.e.a. te verduidelijken. Ik haal in ieder geval gauw de virtuele TB uit je cache, misschien geeft dat weer wat ruimte . Wij komen binnenkort ook een keer op toernee rond Erica/ Klazienaveen wanneer we weer eens in Dalen op visite gaan. Hopelijk voel je je weer wat beter
debendevanvier Geplaatst 2 oktober 2005 Auteur Geplaatst 2 oktober 2005 Wij komen binnenkort ook een keer op toernee rond Erica/ Klazienaveen wanneer we weer eens in Dalen op visite gaan. Hopelijk voel je je weer wat beter <{POST_SNAPBACK}> Zo tb gehaald en gedropt in een grootte bak en de kleine weer prop vol Goodies En koffie kun hier je tussen de cache's door doen En de virteulle neemt niks meer dan lucht in dus dat maakt mij lekker niks uit Jolanda
Team Firefox Geplaatst 2 oktober 2005 Geplaatst 2 oktober 2005 (bewerkt) Zal deze week de pagina aan passen!!Dat in deze cache's een tb niet welkom is,als dat inhoudt dat goodies daarvoor met wijken*GOODIES is belangerijk in deze cache's Of mag zo'n verwijzing van niet welkom tb niet op je cache's pagina? Ik kan me je frustratie wel voorstellen en ik zou zeker een heel duidelijke vermelding hiervan op je cachepagina zetten. Het is tenslotte jullie cache, met als bedoeling om leuke goodies voor kids erin te hebben en geen kind onvriendelijke prullaria. Maar het laatste logje in deze cache: http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...1c-541d8fd40a78 vind ik dan wel humor hebben 2 oktober 2005 bewerkt door Team Firefox
Camelion Geplaatst 2 oktober 2005 Geplaatst 2 oktober 2005 Beste BendevanVier, Ik snap jullie frustratie wel een beetje. Zelf kan ik me vooral kwaad maken over de inhoud van een cache. Mensen stoppen er allerlei prulletjes (lees: troep) in, waardoor de cache - zeker voor kinderen - een grote teleurstelling wordt. Het kan niet vaak genoeg gezegd worden: "Houd een cache aantrekkelijk"! - Geen etenswaren - Geen aanstekers, lucifers - Geen versleten of kapotte prulletjes En gouden regel: "Probeer iets in de cache achter te laten dat meer waard is dan wat je eruit hebt gehaald"! Gezien het merendeel van de geocachers deze site regelmatig zal bezoeken is het misschien een idee voor de webmaster om deze "ongeschreven regels" te propaganderen! <{POST_SNAPBACK}> Niet crossposten svp. Je had dit elders ook al geventileerd. Wat betreft het propaganderen van ongeschreven regels: geen haar op mijn hoofd. ten eerste leest maar een heel select deel dit forum en website; de rest gaat via geocaching.com. Ten tweede worden de regels van het spelletje, voor zover er regels zijn, bepaald door geocaching.com en hooguit in een bruikbare vorm gegoten door geocaching.nl. Hoe meer regels je aan een spelletje hangt, hoe onaantrekkelijker het spelletje. Over ruilen zijn, volgens mij, geen regels. Hooguit over wat je er wel en niet in mag stoppen.
Aanbevolen berichten