Spring naar bijdragen

Tomtom 5 met waypoints?


WenMXT

Aanbevolen berichten

Kan je bij het gebruik van Tomtom 5 ook waypionts invoeren of moet je gebruik maken van straten en huisnummers? De verkoper was heel stellig in zijn antwoord (tot de wedervraag kwam wat een waypiont is...)

 

Ik overweeg de aanschaf van een Acer N35 met Tomtom 5.

 

Alvast bedankt,

Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Met TomTom5 kun je zoeken op straat en huisnummer maar ook op postcode. Je kunt ook zoeken met behulp van een waypoint die je gemaakt hebt via andere software(GASK,Gartrex) of je kunt een coordinaat invoeren via het programmaatje van de Bruine Beren. Dit werkt heel goed :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb in GSAK een macro aangemaakt met een aantal filters. Met een druk op knop worden nu van alle caches een poi aangemaakt. Even alles kopieren naar de palm en ik heb alle caches als POI bij me. Zoek maar eens in het forum word ergens uitvoerig beschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je bij het gebruik van Tomtom 5 ook waypionts invoeren of moet je gebruik maken van straten en huisnummers? De verkoper was heel stellig in zijn antwoord (tot de wedervraag kwam wat een waypiont is...)

 

Ik overweeg de aanschaf van een Acer N35 met Tomtom 5.

 

Alvast bedankt,

Marcel

 

waypionts invoeren doe je toch

 

pushpin.jpg

 

zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

POI = Point of Interrest = Waypoint.

 

We hebben een redelijke zoekfunctie op dit forum die je gratis mag gebruiken en we hebben zelfs een complete subforum over TomTom en daar staan nog meer mogelijkheden om POI's in TomTom te krijgen.

Dan maakt het niet uit welke versie van TomTom je gebruikt.

 

Let wel, TomTom is eigenlijk alleen maar te gebruiken als de cache in de buurt van een weg of een bestaande, met naam geregistreerde, bospad ligt.

 

TomTom wordt door geocachers in de hoofdzaak gebruikt om naar een parkeerplaatst te gaan navigeren waar de cache begint, of in de buurt ligt. Daarna gaan de meeste over op hun "normale" GPSr of een enkeling op ander software in de PPC.

 

FF zoeken op het forum en je vind alles zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...