Spring naar bijdragen

Caches ter adoptie aangeboden


Gast Lady & de Vagebond

Aanbevolen berichten

Gast Lady & de Vagebond

Zoals we elders al hebben aangekondigd, gaan we na onze vakantie, vanaf 18 oktober onze eerste serie van dertien DreamHunts archiveren. Inmiddels zijn we door diverse geocachers benaderd die enkele van die DreamHunts willen overnemen (adopteren); dat wordt inmiddels administratief geformaliseerd.

 

Voor de liefhebbers zijn de volgende caches nog voor adoptie beschikbaar:

 

DreamHunt 05 - The Big Easy

DreamHunt 08 - If These Walls Could Talk

DreamHunt 09 - Blue Velvet

DremaHunt 11 - Point of View

DreamHunt 12 - The Matrix

DreamHunt 13 - Thirteen

 

Serieuze belangstellenden die uit - of vaak in - de buurt van de cache komen, en in staat en bereid zijn om regelmatig cacheonderhoud te plegen kunnen per e-mail contact opnemen met kruimeldief@geocachingadmin.com die tijdens onze afwezigheid gemachtigd is om de adoptieprocedure af te handelen. De resterende caches zullen vanaf 18 oktober worden gearchiveerd.

 

Lady & de Vagebond

 

Edit: Alle caches zijn geadopteerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
ReizenReizen

In verband met het beëindigen van de hobby, ter overname aangeboden:

Buys Ballot 2 - Wenumse Watermolen inclusief kist, logboek etc.

Buys Ballot 4 - Die Suydersee exclusief kist etc

Buys Ballot 5 - Die Suydersee, de haven in zicht exclusief kist etc

 

Voorwaarden: De naam van de cache moet gewijzigd worden; het deel Buys Ballot <nummertje> mag niet gebruikt worden.

 

Over een week of 2 beslis ik wie van de geïnteresseerden hem mag hebben. Reacties niet per PM, maar uitsluitend per mail of via dit forum.

 

PS. Nee hoor, ik stop niet met de hobby :dribble: Te leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team Kleijn
In verband met het beëindigen van de hobby, ter overname aangeboden:

 

en

 

PS. Nee hoor, ik stop niet met de hobby  :dribble: Te leuk!

 

Is wat tegenstrijdig. Maar goed vauten zijn menselijk, ben eigenlijk benieuwd waarom dit soort actie's gebeuren.

 

@Lady en de Vagebond,

 

Misschien 'baal' je wel van de onderhoudsverplichtingen. Of is er wat anders aan de hand waardoor je deze caches gaat archiveren.

 

ben eigenlijk benieuwd, want het is niet de eerste keer dat ik meemaak dat plaatsers in 1 klap al hun inspanningen te niet doen, door alles te archiveren...

 

 

'Team Kleijn'

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Redenen voor overname:

Elburg is me net te ver voor fatsoenlijk onderhoud.

Apeldoorn niet, maar die kist moet verplaatst worden en ik heb gebrek aan creativiteit daar; m.a.w. ik krijg die kist niet fatsoenlijk weg. Of ik moet gaan graven. Of ik moet er een hele kleine cache van maken, maar hij was eigenlijk voor kinderen bedoeld. Intussen ben ik er 3 keer geweest om een leuke plek te zoeken, maar het lukt me niet echt.

 

Verder heb ik plannen voor 5 a 6 andere caches, dichter bij huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lady en de Vagebond,

 

Misschien 'baal' je wel van de onderhoudsverplichtingen. Of is er wat anders aan de hand waardoor je deze caches gaat archiveren.

Misschien hebben ze wel geen tijd meer of hebben ze er geen zin meer in. De reden lijkt me niet belangrijk. Het is trouwens een misverstand dat ze gearchiveerd zijn of worden. Alle caches waren binnen een paar dagen geadopteerd en zijn weer gewoon online, al dan niet met een andere naam.

 

ben eigenlijk benieuwd, want het is niet de eerste keer dat ik meemaak dat plaatsers in 1 klap al hun inspanningen te niet doen, door alles te archiveren...

 

Zie antwoord boven. Met de aanvulling dat als caches gearchiveerd zijn en de eigenar er waarschijnlijk afstand van heeft gedaan, deze gearchiveerde caches ook weer ter adoptie gevraagd kunnen worden door een andere cacher.

Mits de cache niet door een "andere" reden door een reviewer is gearchiveerd.

 

Voorwaarde is altijd dat de logs van found its bestaan blijven omdat er anders cachers zijn die een found it missen. Ook een voorwaarde is dat de cache als type, startcoördinaat en eindcoördinaat niet veranderd. Anders moet de cache als zijnde een nieuwe cache weer ter review aangeboden worden en dan vervallen eventuele "grandfathered" regels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...