madmull Geplaatst 27 november 2005 Geplaatst 27 november 2005 Wij gebruiken deze. <{POST_SNAPBACK}> die bedoelde ik thanks
Kruimeldief Geplaatst 27 november 2005 Geplaatst 27 november 2005 Ik gebruik altijd maar 1 bitmapje en dat is het logo van geocaching.com. Daar liggen caches. En meer info hoef ik niet. Een found it (open kistje) heb ik niets aan. Een found it wordt bij mij gedeleted. En als er een TB in zit, rij ik er niet voor heen. Ik heb dus alleen maar de parkeerplaats van de caches die ik die dag wil doen er in staan. De rest staat wel in de GPSr Ik heb al genoeg poi's open staan.
Jurgen & Co Geplaatst 27 november 2005 Geplaatst 27 november 2005 Iedereen doet het op zijn eigen manier. Maar ik vind het wel makkelijk ter orientatie welke soort het is. Daarvoor moet je dan wel een macro'tje hebben maar wanneer dat er een keer inzit is het verder geen probleem. Wanneer iemand de macro wil hebben moet hij of zij maar een gil geven.
Kruimeldief Geplaatst 27 november 2005 Geplaatst 27 november 2005 GIL ik heb even snel een paar poi's ingevoerd en zo ziet het er dus snel even uit: Meer soorten hoef ik niet als bitmap Maar het klopt, een ieder moet het zo doen als hij het leuk of prettig vind. Maar huh GIL
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden