Kapitein Haak Geplaatst 16 september 2005 Share Geplaatst 16 september 2005 Beste vrienden. Het viel mij vandaag op in de ontvangen pocketquery mail dat de link om de query de volgende keer weer te laten lopen nu ontbreekt. Dit zou erop kunnen duiden dat de problemen bij .com verholpen zijn. Groeten Kapitein Haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pentagram Geplaatst 16 september 2005 Share Geplaatst 16 september 2005 (bewerkt) Daar ben je natuurlijk zo achter. Check maar eens bij je queries-overzicht. Als dat rode vinkje is blijven staan is de zaak inderdaad opgelost. 16 september 2005 bewerkt door Pentagram Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team 16 Geplaatst 16 september 2005 Share Geplaatst 16 september 2005 Daar ben je natuurlijk zo achter. Check maar eens bij je queries-overzicht. Als dat rode vinkje is blijven staan is de zaak inderdaad opgelost. <{POST_SNAPBACK}> Bij ons zijn ze inderdaad aangevinkt gebleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 16 september 2005 Share Geplaatst 16 september 2005 Nu wil ik de Queries automaties opslaan op de hardeschijf. Om daarna met GSAK te kunnen openen. Op de een of andere manier moet outlook dat automaties kunnen doen. Ik heb al flink gezocht en geprobeerd maar ik weet niet hoet moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kipchen Geplaatst 16 september 2005 Share Geplaatst 16 september 2005 Eh efkes een check......waar vind ik die queries? Ik dacht altijd dat die queries de wekelijkse mail van geocaching.com was, maar nu twijfel ik toch! Hoe, wat en waar enz......Help me even op gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 16 september 2005 Share Geplaatst 16 september 2005 (bewerkt) Ja queries kun je bij GC.com aanvragen wekelijks of dagelijks. Je moet dan wel premiummember zijn. Deze krijg je dan per mail in GPX format. Hierin staat de informatie van de caches, die je geselecteerd hebt, en de laatste 5 logjes. Deze kun je dan laden in je gps of pda. Ik doe dit doormiddel van GSAK. Jurgen & co 16 september 2005 bewerkt door Jurgen & Co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kipchen Geplaatst 16 september 2005 Share Geplaatst 16 september 2005 (bewerkt) Oh oke, zat ik er toch niet zover naast. Bedankt voor de info. 16 september 2005 bewerkt door kipchen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team astronaut Geplaatst 16 september 2005 Share Geplaatst 16 september 2005 (waar een forum niet goed voor is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elsinga Geplaatst 17 september 2005 Share Geplaatst 17 september 2005 Jeremy Eirish heeft dit ook gemeldt op het gc.com forum. Kennelijk is de aktie succesvol genoeg geweest. (/me had ze al gemaild dat na 1 ronde deactiveren alle inactieve queries al pleite zouden zijn... en het kostte ze weken voordat ze dat zelf doorhadden...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden