Pieter Walker Geplaatst 11 september 2005 Geplaatst 11 september 2005 De cache Watersnood 1953 (GCCE4D) van Lion King is niet te loggen, ik mis het keuze menuutje op de cache pagina. Weet iemand wat het probleem is?? groeten Pieter Walker
Peetee Geplaatst 11 september 2005 Geplaatst 11 september 2005 De cache is wel te loggen, al lijkt dat niet zo. De cachepagina is door het gebruik van de foto's en de indeling van de pagina wat breder geworden dan gebruikelijk, waardoor het lijkt alsof de knoppen rechtsboven zijn verdwenen. Als je m.b.v. de schuifbalk onderaan de pagina naar links schuift, dan zie je de knoppen vanzelf rechtsboven verschijnen.
Pieter Walker Geplaatst 11 september 2005 Auteur Geplaatst 11 september 2005 Verder kijken dan je neus lang is heet dat geloof ik !! Bedankt Peetee, heb direkt maar even mn log geplaatst. groeten Pieter Walker.
Peetee Geplaatst 11 september 2005 Geplaatst 11 september 2005 Verder kijken dan je neus lang is heet dat geloof ik !! Ach ja, je hebt soms van die dagen ... Geen dank.
kipchen Geplaatst 11 september 2005 Geplaatst 11 september 2005 Verder kijken dan je neus lang is heet dat geloof ik !!Bedankt Peetee, heb direkt maar even mn log geplaatst. groeten Pieter Walker. <{POST_SNAPBACK}> Gevalletje van cacheblindheid? Gniffel
Aanbevolen berichten