Spring naar bijdragen

Naar onderwerp klikken


mgr

Aanbevolen berichten

Hoi!

 

Als je vanuit geocaching.nl naar een forum onderwerp klikt, kom je aan het begin van een draadje terecht. Ik vind het veel handiger om dan aan het eind van het draadje terecht te komen, bij de meest actuele bijdrage...

 

Dus...als hier nog veel meer liefhebbers voor zijn, zou dit dan misschien aangepast kunnen/mogen/willen worden?

 

Grtz,

M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi!

 

Als je vanuit geocaching.nl naar een forum onderwerp klikt, kom je aan het begin van een draadje terecht. Ik vind het veel handiger om dan aan het eind van het draadje terecht te komen, bij de meest actuele bijdrage...

 

Dus...als hier nog veel meer liefhebbers voor zijn, zou dit dan misschien aangepast kunnen/mogen/willen worden?

 

Grtz,

M.

 

Gewoon op het oranje/witte vierkantje voor de titel klikken. Dan ga je naar het eerste item van het draadje dat je nog niet gelezen heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan misschien wel handig zijn maar ik vind dat niet.

Als je nl. alleen de laatste post zal lezen ben je de draad van het draadje (leuke woordspeling) wel kwijt.

Het risico dat je dan een dubbel of onzinnig antwoord geeft is dan relatief groot.

Vaak is het draadje na 20 postings al dus danig veranderd dat de titel de lading al niet meer dekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja, voor mij hardcore lezer valt dat wel mee. Voor de hele lange draadjes is het begin als het eind misschien niet meer relevant, maar het begin toch wel het vaakst "niet". Goed, het is een suggestie...je ziet het bij meer forums.

 

Grtz,

M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het overzicht met nieuwe berichten kun je links op het topic klicken, hiermee ga je dan naar het begin van een draadje. Door in dezelfde regel rechts te klicken op laatste bericht kom je dus in de laatste serie berichten terecht.

 

Hiermee heb je dus zelf de keuze, ik klick meestal rechts, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

 

Door beide links naar het laatste bericht te laten verwijzen vervalt deze keuzemogelijkheid, lijkt me minder makkelijk, maar zoals gezegd, persoonlijke ervaring.

 

Groetjes Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...