Spring naar bijdragen

Drive thru caches? - Juist wel of geen snelle caches maken?


gimli

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Perfect,

 

Juist de poll die ik op wou starten. Alleen wou ik de keuze tussen vervoermiddelen nog maken: ATB, auto, motor, luchtballon :inlove: etc.

 

Goed, ik heb het liefst een (multi)cache met een parkeerlocatie waarna je lekker minimaal een half uur aan het lopen/zoeken bent.

 

Trouwens, het liefst heb ik helemaal geen parkeerlocatie, wij willen liever (ATB)fietsen! Maarja, we zitten in de achterhoek, dus relatief weinig caches te vinden in een heleboel KM2. Daar komen er dus wel wat van ons bij! En.......... wel met lekker veel wandelen!

 

ByTheWay

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, misschien heel carambalig, maar ons maakt het dus niet echt uit. We doen gewoon de caches die bij elkaar liggen in een bepaalde omgeving. De kinderen willen natuurlijk na een multicache van bijvoorbeeld 3 uur graag een simpele cache, het liefst een drive-in waar ze gelijk aan het zoeken kunnen beginnen, want dat is hun motivator.

Oplossing: altijd blijven combineren van de caches; dan krijg je bij je achterban geen wantrouwende toestanden  :D .

 

Oh ja, stedelijke caches hebben we eigenlijk een hekel aan, maar omdat we willen blijven combineren pikken we die toch mee. Het heeft echter zeker niet onze voorkeur.

 

 

 

Edited By Mumzle on okt. 23 2002 at 23:24

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, gewoon lekker cachen.

 

Een joekel als de 11stedetocht is prachtig! Een natuurgebied als meddermonster is wauw, maar ook gewoon bakkerbas doen is leuk,

 

Lekker afwisselen is mijn motto!

 

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De a-maze-ing herfstevent cache was geweldig. Een lekker eind lopen in de frisse lucht. Maar de KK-cache van Zwerver, een stadswandeling in Gouda, was ook indrukwekkend. Voor mij zijn stads- en natuurwandelingen een prima combinatie.

 

Eric

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan niet echt een keuze maken. Ik vind zo af en toe een snelle drive-in-cache best leuk. Het leven hoeft niet altijd zwaar te zijn  :D

 

Maar een cache waar dieper over nagedacht is en waar je langer mee bezig bent, dat mag toch wel de overhand hebben.

 

 

 

Edited By ScoutingErica on nov. 25 2002 at 01:03

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen stem uitgebracht omdat ik net als bijvoorbeeld Mumzle graag combineer. Het zwaartepunt ligt voor mij wel in de uitdaging (lastige enkelvoudige of lange multi al dan niet met puzzelen). Maar zo af en toe een simpele doen is ook wel leuk. Zo hebben we ons prima vermaakt met BakkerBas (lees onze log aldaar).

Ook zo her en der een paar simpele caches is voor beginners prima om eens met de GPS te spelen, dus die caches horen er absoluut ook bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich maakt het me niet zo uit maar als de maker me naar een plekje leidt waar ik normaal gesproken niet zo komen en het is er ook nog extra mooi dan kan voor mij de cache niet meer stuk. Eigenlijk heb ik de beloning dan al gehad en is het vinden van de cache alleen nog maar een bonus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Ik denk er heel verschillend over:

Als ik met z'n 2en of meer op pad ga dan vind ik de multi-caches perfect om te doen maar als ik alleen ga cachen (7 van de 10 keer) vind ik de enkele toch veel leuker en dan maakt het me niet zo veel uit of dat de cache naast de auto ligt of dat ik er een half uur voor moet lopen en/of fietsen.

 

Groeten van Team Blokhut :P ,

Bob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk vinden wij snelle caches niet zo nodig of het moet een bijzondere plek zijn zoals b.v." Lang parkeren". Zelf geven wij de voorkeur aan een leuke puzzle , vooraf b.v. Pure Fiction voor als het buiten regent, zoals nu op dit moment :P of achteraf zoals 13 Duistere deuntjes,( waarvan er een nu bij ons is :o ) of ter plekke als het droog weer b.v. Dodecagon (een hele mooie). Mooie stadswandeling is ook nooit weg. Komt natuurlijk ook door ons moto: zo kom je nog eens ergens.

;)

Annita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik vind caches waarbij je een flink stuk moet lopen of puzzelen heel leuk, maar een andere keer wil je gewoon even snel weer een cache bij de gevonden schatten optellen. De kinderen vinden het puzzelen leuk en het zoeken nog leuker. Gisteren een start gemaakt met het Twiske, maar die doen we dus op 2 zondagen, want dat is wel erg ver wandelen! Daarna maar weer een snelle cache anders krijgen we de kinderen niet meer mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik denk dat voor alle soorten wat te zeggen is. Een cache als Dakloos in Utrecht kan je leuk even tussendoor doen als je bijvoorbeeld op de trein staat te wachten en die een uur vertraagd is.

Als je op een zondag eens lekker weg wilt, dan is een multicache leuk om te doen of bijvoorbeeld een SBS GPS wandeling.

Kortom: de variatie in de verschillende soorten is het leukste!

 

Musje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...