Spring naar bijdragen
  • 0

Opnieuw installeren

Vraag

Geplaatst

Binnenkort ga ik een nieuwe computer kopen. Op mijn huidige staat MapSource, inclusief City Select te draaien. Hierop heb een Vista C en en 60CS gekoppeld met de 2 toegestane registraties van een eigenaar.

Maar wat gebeurt er als ik opnieuw City Select installeer op de nieuwe computer. Moet ik opnieuw unlocken of hoe gaat dat?

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Installeren wizard wijst de weg danwel unlock invoeren bij utilities bijvoorbeeld.

unlock maps ook wizard.

Om van dit soort problemen? verschoond te blijven kan je ook een maxtor HDD nemen deze eerst als 2e schijf aan je oude schijf hangen en met het bij geleverde masterblast de schijf clonen.

vervolgens de gecloonde schijf in de nieuwe pc zetten.

heeft wel een andere partitionering dan Fdisk; ideaal.....

• 0
Geplaatst
Binnenkort ga ik een nieuwe computer kopen. Op mijn huidige staat MapSource, inclusief City Select te draaien. Hierop heb een Vista C en en 60CS gekoppeld met de 2 toegestane registraties van een eigenaar.

Maar wat gebeurt er als ik opnieuw City Select installeer op de nieuwe computer. Moet ik opnieuw unlocken of hoe gaat dat?

In het menu 'utilities' van het mapsource programma vind je de 'unlock wizzard'. (je kan ook contol-u indrukken) De unlock wizzard geeft je de mogelijkheid je registratiecodes te bekijken en te exporteren naar een file die je dan op je nieuwe of andere computer kan inlezen.

Als je een oudere versie van Mapsource hebt dan 6.8.0 gaat het misschien iets anders, maar ook daarmee kan je de codes exporteren naar een bestand en later opnieuw inlezen.

Ook handig om dat filetje ergens op een floppy te bewaren voor nadat je harddisk gecrashed is.

groet, Marcel.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...