Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het probleem met een brief is dat deze vaak onderaan een stapel terecht komt waardoor het nogal eens lang kan duren voor deze gelezen word. Zeker als je er zo'n omslachtig verhaal van maakt.

Navragen van wie het gebied is, door bv het telefoonnummer van een Info-bord te bellen brengt je sneller bij je doel. Op deze manier kan je direkt uitleggen wat je wilt en waar je dat wilt. Een Email of brief erachteraan met daarin de exacte lokatie of een stukje van de kaart kan dan altijd nog volgen.

Wij hebben op deze manier bij het plaatsen van caches alleen maar welwillende geinterresseerde beheerders getroffen die direkt toestemming gaven.

Marja ;)

Geplaatst
Ik kan me volledig vinden in de opmerkingen van Vinnie en Goedweerloper.

Eerst opbellen en eea. uitleggen. Dan aanbieden om alle bescheiden waaronder liefst ook een kaart met ingetekende wpts. en je eigen voorwaarden voor het plaatsen van een cache (!) te mailen waarmee je laat zien dat je over eea. hebt nagedacht: respect voor de natuur . Ook aanbieden langs te komen om eea. uit te leggen.

Brieven sturen werkt niet mi. en heb ik ook nooit gedaan!

En het spijt me voor kaptein Haak, maar ik vind die brief eerlijk gezegd helemaal niets.  Je moet duidelijk maken wat , waarom en hoe etc. jij voor ogen hebt, en niet allerlei vaagheden.  Concreet zijn.

Geopatra.

De brief opent ook slechts de deur naar het contact natuurlijk. Er is door mij niet gezegd dat de brief de toestemming leverde, ik zeg wel dat het gevolg van de brief een mondelinge afspraak was bij mij, die een goed vervolg had. Me andere woorden, iedereen zo zijn ervaringen.

Wat je zelf doet is niet altijd heilig. ;):crybaby:

Groeten Haak.

Zie de bijdrage van Biertjuh ! :thumbup:

Geopatra.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...