madman Geplaatst 21 augustus 2005 Geplaatst 21 augustus 2005 Bij veel caches heb je een soort info-velletje met bijvoorbeeld "Deze doos is ongevaarlijk en onderdeel van een spel. Bekijk gerust de inhoud maar leg hem op precies dezelfde plek terug. Heb je hem gevonden met geocaching, dan feliciteer ik je met deze vondst." Ik neem aan dat veel mensen soortgelijke blaadjes bij hun cache/logboek hebben zitten. Daarom vraag ik mij af of er wat standaard materiaal voor beginnende verstoppers beschikbaar is? Heb wel al een pdf file gevonden om mee te sturen bij het melden van mijn cache aan de eigenaar van de grond, maar nog geen begeleidend schrijven voor mijn cache. Iemand nog mooie documenten ter beschikking? Misschien ook nog andere uitleg-documenten voor naar de eigenaar te sturen? Iemand? Jan
LTeunis Geplaatst 21 augustus 2005 Geplaatst 21 augustus 2005 Bij veel caches heb je een soort info-velletje met bijvoorbeeld "Deze doos is ongevaarlijk en onderdeel van een spel. Bekijk gerust de inhoud maar leg hem op precies dezelfde plek terug. Heb je hem gevonden met geocaching, dan feliciteer ik je met deze vondst." Ik neem aan dat veel mensen soortgelijke blaadjes bij hun cache/logboek hebben zitten. Daarom vraag ik mij af of er wat standaard materiaal voor beginnende verstoppers beschikbaar is? Heb wel al een pdf file gevonden om mee te sturen bij het melden van mijn cache aan de eigenaar van de grond, maar nog geen begeleidend schrijven voor mijn cache. Iemand nog mooie documenten ter beschikking? Misschien ook nog andere uitleg-documenten voor naar de eigenaar te sturen? Iemand? Jan <{POST_SNAPBACK}> Kijk hier eens. lteunis
madman Geplaatst 22 augustus 2005 Auteur Geplaatst 22 augustus 2005 Bij veel caches heb je een soort info-velletje met bijvoorbeeld "Deze doos is ongevaarlijk en onderdeel van een spel. Bekijk gerust de inhoud maar leg hem op precies dezelfde plek terug. Heb je hem gevonden met geocaching, dan feliciteer ik je met deze vondst." Ik neem aan dat veel mensen soortgelijke blaadjes bij hun cache/logboek hebben zitten. Daarom vraag ik mij af of er wat standaard materiaal voor beginnende verstoppers beschikbaar is? Heb wel al een pdf file gevonden om mee te sturen bij het melden van mijn cache aan de eigenaar van de grond, maar nog geen begeleidend schrijven voor mijn cache. Iemand nog mooie documenten ter beschikking? Misschien ook nog andere uitleg-documenten voor naar de eigenaar te sturen? Iemand? Jan <{POST_SNAPBACK}> Kijk hier eens. lteunis <{POST_SNAPBACK}> Thanks... gewoon al 10 keer die pagina bekeken, maar nooit het kwartje op die manier laten vallen...
Aanbevolen berichten