Reintje de Vos † Geplaatst 19 augustus 2005 Geplaatst 19 augustus 2005 Vrienden en vriendinnen, Op dit moment zit de travelbug Race Boa in een members Only cache. En wel de cache met guid 8abafbcd-d978-436b-8a83-2e80ce34189c. Hij heet Between devil and pyramid en als je member bent is dit de link. Wil iemand een html uitdraai van die cache even sturen aan tbrace@geocaching.nl? Dan kan ik die handmatig invoeren en kloppen de gegevens weer. (overigens wel een beetje niet zo heel erg slim om een TB die meedoet aan een wedstrijd in een MO cache te stoppen.)
Kruimeldief Geplaatst 19 augustus 2005 Geplaatst 19 augustus 2005 Vrienden en vriendinnen, Op dit moment zit de travelbug Race Boa in een members Only cache. En wel de cache met guid 8abafbcd-d978-436b-8a83-2e80ce34189c. Hij heet Between devil and pyramid en als je member bent is dit de link. Wil iemand een html uitdraai van die cache even sturen aan tbrace@geocaching.nl? Dan kan ik die handmatig invoeren en kloppen de gegevens weer. (overigens wel een beetje niet zo heel erg slim om een TB die meedoet aan een wedstrijd in een MO cache te stoppen.) <{POST_SNAPBACK}> You've got mail
Kruimeldief Geplaatst 19 augustus 2005 Geplaatst 19 augustus 2005 You've got mail <{POST_SNAPBACK}> Again, again and again. Wordt teruggestuurd. Bevat een virus zegt hij Notabene de HTML die ik zelf verstuur
Reintje de Vos † Geplaatst 20 augustus 2005 Auteur Geplaatst 20 augustus 2005 Iedereen die mij gemaild heeft: hartelijk dank. Race Boa is inmiddels netjes in de cache aangekomen.
Aanbevolen berichten