Spring naar bijdragen

Date found by me


Geothean

Aanbevolen berichten

Ik ben net bezig met GSAK en heb inmiddels heel wat caches via pocket querys binnengehaald.

Bij het selecteren van de kolommen binnen GSAK heb ik een kolom aangevinkt, "date found by me"

En die is leeg.

Terwijl de configuratie in GSAK wel goed is hij laat duidelijk zien dmv een andere kleur welke caches ik al gevonden heb en bv de kolom 'found status' is ook in orde.

Ik heb het zowel met mijn inlognaam als mijn logon id geprobeerd bij tool/settings/general

Wie weet waarom de kolom "found by me" leeg is?

Het lijkt me wel gemakkelijk om daar een datum te hebben zodat je hem er ook op kunt laten sorteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik had die optie uit staan. Ik hou niet van horizontaal scrollen en vink dan net zo veel uit dat ik alles in beeld heb staan.

 

Speciaal voor jou heb ik het dus ingeschakeld en al scrollend kom ik in een lijstje met allemaal verschillende data... Dus bij werkt het wel.

 

Wat ik me kan voorstellen is dat jij in OPTIONS/GENERAL geen nummer van jezelf hebt staan bij "Method for matching placed (hidden) and found caches.

 

Daar moet je dus aangevinkt hebben: gc.com logon ID#

 

En dan in het invulschermpje jouw IDnummer bij GC.com

 

klopt dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...Wat ik me kan voorstellen is dat jij in OPTIONS/GENERAL geen nummer van jezelf hebt staan bij  "Method for matching placed (hidden)  and found caches.

Daar moet je dus aangevinkt hebben: gc.com logon ID#

En dan in het invulschermpje jouw IDnummer bij GC.com

klopt dit?

Ja dat klopt, en daar staat mijn eigen nummer, want anders zouden de gevonden caches toch ook niet geel kleuren? En dat doen ze wel.

Snap het ook even niet, ik blijf zoeken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht ook nog even aan een instelling in een filter die je misschien gebruikt. Maar als ik de found uitklik, is niet alleen de datum weg maar ook het gele balkje. En die gele balkjes heb je wel... Heb je een filter aan staan? Ik ken niet alle mogelijkheden van de filters. Straks is er een optie om wel de gele balkjes te laten zien, maar niet de data. Alhoewel ik dat niet zo even kan vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had ook zoiets, en heb toen alles gewist, GSAK alle databases, queries,

 

Heb daarna m'n queries op .COM opnieuw zitten maken, dus diegene

die ik al had, weg ermee. Nou nieuwe aangemaakt dus.. laten uitvoeren..

 

En aan GSAK gevoerd, en die vondt het oké want daarna werkte het

wel! Jammer genoeg heb ik veel van die oude dingen op een systeem

staan die gecrashed is.

 

Op het moment heb ik zelf even geen beschikking over GSAK dus kan niet

meekijken, maar probeer de rataplan te wissen en probeer het dan nog

eens.

 

Suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem :)

Gevonden in dit forum

De stelling dat hij anders de gevonden caches ook niet geel kon maken, klopt niet want die informatie haalt hij niet uit tools/options/general, maar uit de pocket query.

Het probleem bij mij was dat ik toen ik de gpx files ingelezen heb, deze optie nog niet goed had staan en dan wordt die datum niet gevuld.

Ik heb nu net de laatste gpx files ingelezen nadat ik die optie bij tools/options/general goed gezet heb en alle 'found by me' data zijn ingevuld.

Bedankt voor het meedenken :)

GeoTheAn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen dank. Eerlijk gezegd had ik daar ook aan gedacht, maar die gedachte gelijk weer verworpen omdat ik dus die optie ook niet aan had in een bestaande database van mij..... en na het inschakelen dus de data wel tevoorschijn is gekomen...

 

Maar who cares? hij doet het en daar gaat het om :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...