Spring naar bijdragen

Veranderen accountnaam; Hoe gaat dat?


Uhu Buhru

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gast reesen@schat
Even een berichtje naar een admin sturen komt het helemaal goed ;)

 

Admins:

http://forum.geocaching.nl/index.php?a...ts&CODE=leaders

 

 

Zelfde probleem bij mij.

De US site synchroniseerd prima met het forum. De NL site doet dat niet.

Inmiddels een berichtje by Hawkeyes achtergelaten.

 

Alvast bedankt van reesen@schat schat@bout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfde probleem bij mij.

De US site synchroniseerd prima met het forum. De NL site doet dat niet.

Inmiddels een berichtje by Hawkeyes achtergelaten.

 

Ik begrijp hier iets ff niet. Je hebt je naam veranderd op gc.com en hun forum synchroniseert prima met de site van hun. Dat lijkt me logisch en normaal.

Maar waarom denk je dat een naamsverandering op geocaching.com ook automatisch een naamsverandering op geocaching.nl zou betekenen?

 

Het is Appels met Peren vergelijken. Beide zijn fruit maar hebben verder weinig gemeen. We zijn een zelfstandige geocachingsite en een zelfstandige geocachingforum en geen onderdeel van hun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast reesen@schat

Zelfde probleem bij mij.

De US site synchroniseerd prima met het forum. De NL site doet dat niet.

Inmiddels een berichtje by Hawkeyes achtergelaten.

 

Ik begrijp hier iets ff niet. Je hebt je naam veranderd op gc.com en hun forum synchroniseert prima met de site van hun. Dat lijkt me logisch en normaal.

Maar waarom denk je dat een naamsverandering op geocaching.com ook automatisch een naamsverandering op geocaching.nl zou betekenen?

 

Het is Appels met Peren vergelijken. Beide zijn fruit maar hebben verder weinig gemeen. We zijn een zelfstandige geocachingsite en een zelfstandige geocachingforum en geen onderdeel van hun.

 

Ik had zowel op geocache.com als op het US forum dezelfde gebruikersnaam en deze alleen op het geocache.com verandert. Mijn US forum naam veranderde automatisch mee.

Ik dacht dus dat dit ook zo in NL zou werken. Maar als ik op geocache.nl mijn gebruikersnaam verander, synchroniseerd dat niet naar het NL forum.

Zal dan wel niets anders op zitten dan een nieuwe op het forum te creeren.

 

Beste admin. Zie ik iets over het hoofd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schat@bout

Zelfde probleem bij mij.

De US site synchroniseerd prima met het forum. De NL site doet dat niet.

Inmiddels een berichtje by Hawkeyes achtergelaten.

 

Ik begrijp hier iets ff niet. Je hebt je naam veranderd op gc.com en hun forum synchroniseert prima met de site van hun. Dat lijkt me logisch en normaal.

Maar waarom denk je dat een naamsverandering op geocaching.com ook automatisch een naamsverandering op geocaching.nl zou betekenen?

 

Het is Appels met Peren vergelijken. Beide zijn fruit maar hebben verder weinig gemeen. We zijn een zelfstandige geocachingsite en een zelfstandige geocachingforum en geen onderdeel van hun.

 

Ik had zowel op geocache.com als op het US forum dezelfde gebruikersnaam en deze alleen op het geocache.com verandert. Mijn US forum naam veranderde automatisch mee.

Ik dacht dus dat dit ook zo in NL zou werken. Maar als ik op geocache.nl mijn gebruikersnaam verander, synchroniseerd dat niet naar het NL forum.

Zal dan wel niets anders op zitten dan een nieuwe op het forum te creeren.

 

Beste admin. Zie ik iets over het hoofd?

 

 

Inmiddels schat@bout aangemaakt. nu nog reesen@schat deleten.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had zowel op geocache.com als op het US forum dezelfde gebruikersnaam en deze alleen op het geocache.com verandert. Mijn US forum naam veranderde automatisch mee.

Ik dacht dus dat dit ook zo in NL zou werken. Maar als ik op geocache.nl mijn gebruikersnaam verander, synchroniseerd dat niet naar het NL forum.

Zal dan wel niets anders op zitten dan een nieuwe op het forum te creeren.

 

Beste admin. Zie ik iets over het hoofd?

\Ik ben dan wel geen admin, maar dat is nu net een optie die hier niet mogelijk is. Je kunt niet zelf je eigen nickname veranderen. Of je moet een 2e account aanmaken, zoals je dus al gedaan hebt.

 

Je hebt een admin nodig om je naam te veranderen en ook om de foutieve, overbodige, 2e nickname/loginname te laten verwijderen.

 

Maar een beetje vriendelijke moderator is altijd bereid om het even door te spelen naar een van de 3 admins.

 

Ik zal doorgeven dat reesen@schat verwijderd moet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had zowel op geocache.com als op het US forum dezelfde gebruikersnaam en deze alleen op het geocache.com verandert. Mijn US forum naam veranderde automatisch mee.

Ik dacht dus dat dit ook zo in NL zou werken. Maar als ik op geocache.nl mijn gebruikersnaam verander, synchroniseerd dat niet naar het NL forum.

Zal dan wel niets anders op zitten dan een nieuwe op het forum te creeren.

 

Beste admin. Zie ik iets over het hoofd?

\Ik ben dan wel geen admin, maar dat is nu net een optie die hier niet mogelijk is. Je kunt niet zelf je eigen nickname veranderen. Of je moet een 2e account aanmaken, zoals je dus al gedaan hebt.

 

Je hebt een admin nodig om je naam te veranderen en ook om de foutieve, overbodige, 2e nickname/loginname te laten verwijderen.

 

Maar een beetje vriendelijke moderator is altijd bereid om het even door te spelen naar een van de 3 admins.

 

Ik zal doorgeven dat reesen@schat verwijderd moet worden.

 

 

Hehehe, dat krijg je als je een bericht leest en gaat bantwoorden en terwijl de replyscherm open staat even mee gaat helpen met de afwas. Dan zie je niet dat er al een modje gereageerd heeft en dan zie je niet dat hij het draadje gesloten heeft. En als modje kun je ook in gesloten topics posten, dus krijg je het helemaal niet mee.

 

Om een lang verhaal kort te maken, het lijkt nu alsof ik ZC afschilder als een niet vriendelijke modje en dat is natuurlijk niet de bedoeling en daarbij, hij is best wel aardig hoor :)

 

 

Er is minder tijd nodig om iets goeds te doen, dan om uit te leggen waarom je het verkeerd hebt gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...