jreivers Geplaatst 2 augustus 2005 Geplaatst 2 augustus 2005 Hallo ik heb poiedit op mijn Acer N35 gps gezet maar ik krijg poiedit niet geopend hij geeft de melding "PoiEdit is not a valid Pocket PC application. Ik heb versie 3.7.2 gedownload, wie kan mij helpen.
thex Geplaatst 2 augustus 2005 Geplaatst 2 augustus 2005 (bewerkt) gewist 2 augustus 2005 bewerkt door thex
Kruimeldief Geplaatst 2 augustus 2005 Geplaatst 2 augustus 2005 Wat bedoel je met gewist<{POST_SNAPBACK}> Hij bedoeld met gewist dat hij het antwoord dat hij gegeven heeft aan jou, heeft gewist. Warschijnlijk was hij niet tevreden over zijn eigen antwoord . Omdat hij zijn berichtje niet zelf kan deleten, heeft hij er gewist neer gezet. Waarschijnlijk hoopt hij op een moderator die het draadje weer schoon gaat maken en zijn gewist gaat verwijderen Wat dan ook zo meteen wel zal gaan gebeuren. Maar, om ff terug te komen op je POIedit, die doet het niet op een PPC. Het is een normale windows applicatie. Dus installeren op je PC...
Aanbevolen berichten