Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoewel al een aantal dagen oud, even wat opmerkingen nu ik weer terug van vakantie ben. :o

Het aanpassen van de status kan door gebruik te maken van de daarvoor bedoelde DHZ functie. Kruimeldief heeft het goed als hij meld dat ik daarvoor niet nodig ben. Het is immers DHZ. :P

Voor het activeren van DHZ is een activatie code nodig. In de mail die je na het aanvragen krijgt straat beschreven wat je moet doen. Omdat het "vroeger" heel ingewikkeld was om DHZ te activeren, is dat een paar maanden terug aangepast. Codes voor die tijd aangevraagd bevatten het recept voor activatie niet. Het versturen van de activatie code is het enige van DHZ dat niet automatisch gaat, maar handmatig gebeurt. De 48 uur zijn een hopelijke bovengrens voor het versturen van de code. Afhankelijk van het moment op de dag kan het ook 5 minuten zijn.

Het aanpassen van de status enabled/disabled gaat automatisch. Er kan echter een paar dagen over heen gaan voordat de status verandering gedetecteerd wordt. Het triggeren via DHZ heeft meestal binnen een half uur effect. Echter er kan ook een nachtje overheen gaan. De update is in competitie met updates van anderen.

Geplaatst
Maar toch, na 5 dagen staat de vernieuwde Bargerveen ook nog steeds niet op de kaart. En ik kan ook niet bij de DHZ-pagina's komen, ondanks herhaaldelijk aanvragen van een kode. Ergens had ik een (oude?) kode maar die kan ik nergens invullen.

Waar moet je een kode invullen? Wat doe ik verkeerd? :P

Deze vernieuwd route is al fiets/gelopen :)

Dus was bij ons wel gezien en dapper gehaald :o

Leuk die foto's zoeken!

Jolanda mv 4

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...