digidodo Geplaatst 5 juli 2005 Share Geplaatst 5 juli 2005 Dag Allemaal, Ik ben op zoek naar een digitale kaart van Tsjechie die ik in mijn PDA kan laden. Ik wil hem gaan gebruiken met Navio of GPS Tuner gebruiken. Het bestandsformaat mag BMP, Gif of PNG zijn. Het calibreren kan ik dan doen als ik daar straks lekker op de camping zit. Heeft iemand zo'n kaart of een link waar ik zoiets kan downloaden? Groeten, Digidodo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geothean Geplaatst 5 juli 2005 Share Geplaatst 5 juli 2005 Hier vindt je kaarten van Tsjechie. Het zijn gekalibreerde kaarten te gebruiken in OZI. AUTOATLAS CESKA REPUBLIKA 1:200000 Ze zijn wat grof, 1:200.000 en eigenlijk gewoon autokaarten, maar toch heb ik er al wel wat Caches mee gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkesa Geplaatst 6 juli 2005 Share Geplaatst 6 juli 2005 Ook wij gaan naar Tjechie en zullen hier dan ook gebruik van maken ,wij zitten aan het Lipno meer en kunnen dus ook wat caches in Duitsland en Oostenrijk gaan doen. Bedankt! Groetjes inkesa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
digidodo Geplaatst 9 juli 2005 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2005 Hartelijk dank voor de link. Weet iemand of je de OZI-kaarten om kunt zetten naar een GIF? Digidodo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 9 juli 2005 Share Geplaatst 9 juli 2005 Met iets dat gebruik maakt van het API-interface van Ozi Explorer en de naam is Makeimage. http://members.shaw.ca/davepatton/ozi/utilities.html even zoeken want er staan daar heel veel vreselijk nuttige links en progjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden