Petra Geplaatst 4 juli 2005 Geplaatst 4 juli 2005 Hallo wij hebben een leuk cacheweekend achter de rug waarin we niet alleen diverse caches gedaan hebben maar ook heel onverwacht 2 tb's tegen kwamen. Een heb ik kunnen loggen maar de ander nog niet dus hoop dat dat van de week kan. Wel blijkt dat de eigenaar deze zo snel mogelijk terug wil hebben ivm het plaatsen in de een of andere tb race. Nu komen wij de eerste volgende jaren niet naar Amerika en daar moet hij dus wel heen. Is er iemand die daar zeer binnenkort heen gaat??????? Hoop van wel anders wordt het wel erg moeilijk om hem daar te krijgen. Groetjes Petra
Nightfire Geplaatst 4 juli 2005 Geplaatst 4 juli 2005 (bewerkt) Ik weet dat Thyrof komende zondag voor twee weken naar Amerika gaat. Hij heeft nu al paar TB's die naar Amerika moeten, maar die twee kunnen er vast ook nog wel bij. PM met emailadres gestuurd. Mike 4 juli 2005 bewerkt door Nightfire
MCMike Geplaatst 4 juli 2005 Geplaatst 4 juli 2005 Ik ga zelf a.s. woensdag en kan nog wel wat meenemen; maar dan moet je wel snel zijn... groeten, Michiel
The Butterflies Geplaatst 1 juni 2006 Geplaatst 1 juni 2006 Wij gaan 4 juli naar de vs, duurt nog een tijdje maar misschien nog andere tb's die we moeten meenemen? Drop ze maar in caches rondom Tilburg.
Tukkers Geplaatst 6 juni 2006 Geplaatst 6 juni 2006 Wij gaan 12 Juni 2006, dus mocht het nodig zijn.. pm ff of wat... We gaan overigens richting het westen van de states...
Gast Brackettrader Geplaatst 23 juni 2006 Geplaatst 23 juni 2006 Petra, mijn zus gaat 8 juli naar de usa phoenix haar dochter is een geofreak. nail maar bennuonderweg@hotnail,com Hallo wij hebben een leuk cacheweekend achter de rug waarin we niet alleen diverse caches gedaan hebben maar ook heel onverwacht 2 tb's tegen kwamen.Een heb ik kunnen loggen maar de ander nog niet dus hoop dat dat van de week kan. Wel blijkt dat de eigenaar deze zo snel mogelijk terug wil hebben ivm het plaatsen in de een of andere tb race. Nu komen wij de eerste volgende jaren niet naar Amerika en daar moet hij dus wel heen. Is er iemand die daar zeer binnenkort heen gaat??????? Hoop van wel anders wordt het wel erg moeilijk om hem daar te krijgen. Groetjes Petra <{POST_SNAPBACK}>
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden