Gast Martinijazz Geplaatst 24 juni 2005 Share Geplaatst 24 juni 2005 eh.. weet iemand mischien hoe je van een gps coordinaat naar een postcode/straat kunt komen? ik zou willen weten of het mogelijk is om via een tabel oid van een coordinaat vanuit een gps ontvanger, de postcode/straatnaam af te leiden. ik hoeft geen plaatje oid te hebben, alleen de pc en straat is voldoende. (wil mijn kilometer regstratie gaan bijhouden, maar wil dit electronisch doen met een gps ontvangertje en een pctje...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 24 juni 2005 Share Geplaatst 24 juni 2005 HIER vind je een aantal mogelijke kaarten, en die dan even calibreren en de tracks uit je GPS erop projecteren, en je ziet waar je geweest bent. Da's de snelste oplossing die ik kan bedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 24 juni 2005 Share Geplaatst 24 juni 2005 Ga je naar Use of the RD-grid dan zit daar een link naar een tabel (3 Mb) met postcode geogr. positie. Daar kan je mee Excellen of mee Oziën. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden